FANDOM

Łowcy Zakazanej Magii
Łowcy Zakazanej Magii.png
Informacje
Typ Organizacja Międzypaństwowa
Czas istnienia ok. 580 lat
Główna Siedziba miasto Netherthon
Liczba Członków Nieznane
Cel Unicestwienie odłamów zakazanej magii oraz wytępienie kultystów
Wrogowie Użytkownicy zakazanej/zapomnianej magii
Przywódca XIII Wielki Mistrz Hemrolt

Łowcy Zakazanej Magii należą do starych organizacji, pamiętający wciąż czasy brutalnych wojen Algath. Większość członków to ludzie, przeważnie z kultury hermańskiej, jednak można często spotkać elfy, jaszczuroludzi i niekiedy nawet orków.

Historia

Początkowo organizacja ta została utworzona w Wielkim Imperium Algath oraz służyła jako państwowe zgromadzenie wyszkolonych wojowników oraz magów, których celem było zdejmowanie zagrożeń dla państwa. Ostatecznie gromada rozrosła się z jednej gildii na sieć budynków działających usługami na podobieństwo najemników. Podczas rozpętania się 3WG, Wielki Mistrz postanowił usamodzielnić się od Algath, co umożliwiło mu bogactwo zdobyte dzięki tamtejszemu zapotrzebowaniu na ochronę miast i szlachciców.

Przyszłość organizacji

Hemrolt od czasu wojny z demonami o Eller, zdaje się zmienić drastycznie. Nie ukrywa, iż ma on plany wykraczające poza tradycje organizacji, a dokładniej - przemianowania ŁZM na Zakon Antymagiczny, który przeniesie swą siedzibę z Hermanii, na krainę Veuvrik. Jego zdaniem najlepszym wyjściem dla nich będzie założenie nowego państwa zakonnego, dzięki któremu zwiększą oni potem swe wpływy i możliwość zdominowania polityki międzynarodowej na zachodnim, jak i też wschodnim Xyneth.

Członkowie/rekrutacja

Dołączenie do ŁZM nie należy do najprostszych. By złożyć podanie do nich, potrzeba mieć pochwałę od 3 oficerów, znać magię na poziomie arcymaga oraz być posłuszny Wielkiemu Mistrzowi. Dodatkowo, same poznanie oficerów jest niezwykle ciężkie, ponieważ mało kto zna ich tożsamości.

Członkowie ŁZM posiadają kilka zasad, w tym najważniejsza z nim głosi: "Nie wolno mi ujawniać pochodzenia z organizacji, statusu ani innych spraw związanych z Wielkimi Mistrzami". Co jest niezwykłe, to fakt iż organizacja kładzie nacisk na tajemniczość i siłę, dopiero na dalszym szczeblu można znaleźć lojalność i wolę walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki