FANDOM

Informacje

TULS

Ten artykuł jest w fazie Alfa/Beta i jeden z użytkowników go edytuje, prosimy by tego nie edytować bez zgody użytkownika Solum Gaido

Ajexy Xerioth
Hibiki-kun
Informacje
Inaczej Bestia z Eller

Bogobójca
Ashley[1]
Psychopata

Płeć Mężczyzna
Wiek ok. 20-30 lat (przed wydarzeniami Sagi Boskiej)

Bliżej niezidentyfikowany (po zdetronizowaniu Svantevita)[2]

Rasa Arventor
Rodzina Leonardo Xerioth (brat bliźniak)

Henry Xerioth (syn)
Kyo LightEmber (nieślubny syn)
Anastazja Xerioth (wnuczka)
Kanvelat Xerioth (wnuk)

Ajexy Xerioth – arventor urodzony na terenach Goldensaw, pierwotnie prawowity następca korony Goldensaw. Po zostaniu wydziedziczonym z majątku i statusu przez ojca, uciekł do Nordren, gdzie się wychował. Z biegiem czasu zaczął być nękany strasznymi wizjami najbliższej przyszłości przez Azeriona, na wynik czego w pewnym momencie zaczął popadać w obłęd, stając się przy tym marionetką chaotycznego bóstwa.

Wygląd

Wczesne życie, aż do pierwszych wizji

Jest to mężczyzna o dość przeciętnym wzroście dla swej rasy, mierzący 185cm wzrostu. W czasie życia na Nordren wykreował sobie dosyć wysportowaną sylwetkę ciała, którą z wiekiem coraz bardziej rozwijał. Był on brunetem o ciemno-czerwonych oczach. Często jego najbliżsi mówili, że posiada on urodę androgyniczną, co często on wykorzystywał w żartach.

Mimo bycia arventorem, Ajexy postanowił uniemożliwić rozwoju uskrzydlenia oraz poroża. Wierzył, że w ten sposób doprowadzi on do niechcianych przez niego prześladowań zarówno go, jak i jego matki - w końcu ludzkość dalej była w ślepej wierze, że wszyscy przedstawiciele jego rasy są krwawymi bestiami.

Ze względu na życie w biednym regionie, mężczyzna nie mógł sobie pozwolić na drogi ubiór markowych firm, którymi szczycili się ludzie zamieszkali w większych miastach. Sam także uważał, że nie opłaca mu się marnować pieniędzy na tak niepotrzebny szczegół, jakim była metka na ubraniu. Zdecydowanie ulubił sobie ciemne ubrania oraz kraciaste koszule, co poniekąd stało się u niego cechą rozpoznawalną wśród znajomych.

Po wpadnięciu w obłęd

W czasie, gdy był obłąkany przez Azeriona, mężczyzna zaniedbał swój wygląd zewnętrzny. Przestał już się tak często strzyc, co z biegiem czasu zaowocowało wzrostem długości jego włosów. Tak samo w pewnym momencie, gdy narzucił swą władzę w Dreggorii, całkowicie zmienił swój ubiór. Całymi dniami chodził on w swym czarnym mundurze, który zdobił jedynie długim, starym krawatem o kolorze czerwonym. Nosił on ten ubiór aż do swej śmierci, gdy został zabity przez zamachowce.

W czasie narastającego konfliktu w niebiosach

Jego wygląd nie zmienił się wtedy znacząco - był on dalej w swym stroju, który nosił w chwili śmierci. Inną kwestią było już jego same ciało - w miejscu śmiertelnej rany, która była w okolicy klatki piersiowej, znajdowała się spora blizna. Jak się okazało, został on w połowie zregenerowany przez Alkolma, który zdawał się właśnie szukać swojej nowej ofiary, którą został wtedy Xerioth. Z tej znajomości mężczyzna wyniósł wiele blizn, które jednak z biegiem czasu znikały dzięki właściwością leczniczym boskiej aury.

Po pokonaniu Skarana oraz odepchnięciu Lerd'hisa oraz jego sojuszników, Ajexy postanowił skorzystać z rady swojego starego sojusznika, Azeriona. Zdobył się na to, by w czasie wyprawy wchłaniać coraz większą ilość harmonijnej aury, którą odbierał każdemu pokonanemu bóstwu w czasie walk dzięki wykorzystaniu swojej broni, Frozenheicie. W pewnym momencie jego ciało w końcu zaczęło mutować od coraz rosnącej ilości mocy, wynikiem czego z biegiem czasu jego włosy stały się śnieżnobiałe.

Charakter

W czasie dzieciństwa należał z zachowania do osób niezwykle łagodnych, wręcz zamkniętych w sobie. Od czasów przymusowego oddzielenia od swojego brata oraz w chwili dorastania w Nordren, wykreowała się w nim osobowość samotnika. Ze względu na rasę celowo unikał ludzi, z obawy przed nieprzyjemnościami. Mimo wszystko, posiadał on małe grono znajomych, z którymi spędzał czas jak normalne dziecko. Sprawa zaczęła się stopniowo zmieniać po śmierci jego matki. Chłopak popadł wtedy w rozpacz, z której nie mógł wyjść przez długi czas. Na jego nieszczęście, stał się także wybrańcem Azeriona, który to coraz mocniej z biegiem czasu wyniszczał umysł młodego Ajexego.

Po paru latach pod ścisłą kontrolą chaotycznego bóstwa, Ajexy w końcu przyzwyczaił się do dziwacznych wizji, bądź też i halucynacji. Do tego czasu zdążył zyskać w oczach ludzi status obłąkanego, co niezbyt go obchodziło. Postanowił po prostu skupić się na woli bóstwa oraz wykonywać jego polecenia. Często w niebiosach był Ajexy postrzegany jako "ulubiona kukiełka Bóstwa Zniszczenia".

Charakter mężczyzny po śmierci niewiele się zmienił. Mimo uzyskania niezależności, praktycznie całkowicie się pogubił w nowej rzeczywistości. Chaos w jego umyśle nie trwał długo, gdyż prędko znalazł sobie nowy sens życia. Pełny determinacji poświęcił się zemście nad swoim przeciwnikiem, jednocześnie nie do końca świadomie doprowadzając do rozpoczęcia nowego etapu jego życia, po którym zyska nowe ciało oraz będzie zmuszony do życia w harmonii z udręczoną duszą dziecka - Ashley.

Moc

Magia podróży

Najczęściej wykorzystywana przez niego domena magiczna. Uwielbiał łączyć ją ze swoją zwinnością w czasie starć z przeciwnikami, doprowadzając do nieprzewidywalnych, szybkich zniknięć, po których pojawia się niedaleko. Jak sam uważał, moc ta jest niezwykle banalna w użytku jeśli chodzi o bliski dystans, tak samo nie wykorzystywał nią zbyt wielkiej ilości aury. Mimo wszystko, często zdarzały się sytuacje, gdy po starciu z równym mu przeciwnikiem, padał nieprzytomny, niezależnie od wyniku walki. Z biegiem czasu, na skutek wchłonięcia zbyt dużej ilości chaotycznej aury, często wokół niego pojawiał się gęsty, czarny dym gdy używał tej umiejętności.

Bogobójstwo

Jest to domena stworzona przez niego, nazwana tak później przez resztę członków Rebelii Boskiej. Z daleka wygląda ona jak połączenie określonych umiejętności mocy śmierci i ciemności. W rzeczywistości, mimo bliźniaczych zdolności do tamtych domen, bogobójstwo umożliwia także znacznie łatwiejsze zwalczenie istot posiadających ogromne ilości aury. Ajexy po pokonywaniu postaci z gigantyczną ilością boskiej mocy, wykorzystywał odpowiednie narzędzia, w które niemalże przelewał moc. Na samym końcu też dokonywał egzekucji na wyczerpanym i wypranym z aury osobniku, który wówczas stawał się przeważnie "Upadłym Bóstwem". W Niebiosach do tej pory spora część z bóstw zdaje się nie wiedzieć, w jaki sposób da się "zabić boga", przez co wielu z nich nie traktuje statusu "Bogobójcy" poważnie.

Boska postać

Mężczyzna nie nacieszył się zbyt długo statusem boskim. Po obaleniu Svantevita i powrocie do Niebios, zamknął się w sobie. Został przez wszystkich bogów określony "Drugim Bogiem Czasu", z powodu ogromnych ilości aury Xemorghta, która się w nim znajdowała. To też było czynnikiem, dla którego zamknął się w sobie, uniemożliwiając wręcz kontaktu ze swoimi przyjaciółmi z czasów Rebelii Boskiej. Trwało to aż do chwili, gdy zaczęło pojawiać się nowe zagrożenie dla krainy bogów - chęć odbudowy prastarego artefaktu, Oka Zagłady przez demony. Wtedy to wówczas nowy bóg czasu był zmuszony do otwarcia się dla innych, w celu rozmów w sprawie rozwiązania problemu.

Po usunięciu zagrożenia od strony piekieł, zbliżał się kres pobytu Ajexego na stanowisku boga czasu. Mężczyzna coraz częściej zaczął zachowywać się jakby nie był sobą, co było spowodowane połowiczną kontrolą Xemorghta nad jego ciałem. Wtedy to też, starożytne bóstwo razem ze swoim bratem, bogiem harmonii i zniszczenia, Azerionem - zaczęli wprowadzać w plan przywrócenia Pierwszego Cesarza Niebios do żywych, jakim było podarowanie mu nowego ciała.

Reinkarnacja

Głównym czynnikiem decydującym, by Ajexy został poddany reinkarnacji, była wola bogów z zewnątrz. Wówczas to Xemorght razem z Azerionem dogadali się z bratem mężczyzny, Leonardem, że dadzą mu niezależną kontrolę nad ciałem, uwalniając go od wpływów Boga Czasu. Prędko jednak Śmierć przekonał się, że jego brat będzie zmuszony odrodzić się w nowym ciele, jako śmiertelnik. Sam Xemorght postanowił przywłaszczyć sobie skórę po Xeriothcie.

Odrodzenie się przebiegło pomyślnie, o co zadbał zarówno Leonardo, jak i jeden z ich przyjaciół - Kerbless. Od tamtej pory postanowili opiekować się ponownie dojrzewającym Ajexym, próbując przywrócić go jak najbardziej do jego normalnego stanu, nim został splugawiony przez Azeriona. Więcej informacji - tutaj.

Broń

Mężczyzna zawierał specyficzne jak na ludzi w jego czasach uzbrojenie. Zdawał się być tradycjonalistą, jeśli chodzi o to chodzi.

Jego nierozłączną główną bronią był Frozenheit - prastary artefakt, o który on dbał niekiedy bardziej niż o własne życie. Wykorzystał on broń w otwartym starciu, manewrując przy tym ze swoją zwinnością oraz szybkiej teleportacji na bliski dystans. Więcej informacji o samym mieczu: tutaj.

Drugą istotną dla niego bronią były zawieszone na mocnym sznurze haki, które wykorzystywał w dwóch celach - miotaniu w przeciwników, albo łatwiejszym przedostawaniu się z miejsca na miejsce. Bardzo często wykorzystywał je w czasie swojego hobby, którym był parkour.

Inne

  • Od samego początku był on wybrańcem Azeriona, którego rolą miało być rozpętanie otwartego konfliktu w Niebiosach, wynikiem czego miał zostać zdetronizowany Svantevit. Azerion nie mógł pozwolić sobie na własnoręczną zemstę, dlatego pokierował się wykreowaniem nowego pionka, który z biegiem czasu zaczął zyskiwać na wpływach w samych niebiosach. Po spełnieniu misji, bóstwo postanowiło zostawić Ajexego samego sobie.
  • Po odebraniu przez Xemorghta ciała Ajexego, jego dusza została przymusowo wciśnięta w ciało śmiertelnika na Eller. Po długim czasie, bóstwo czasu nie zmieniło znacząco wyglądu przywłaszczonego przez siebie ciała.
  • Mimo swojego specyficznego charakteru, był miłośnikiem zwierząt, zwłaszcza koto-podobnych. W czasie dyktatury w Dreggorii, jego nieodłącznym towarzyszem był biały kocur.
  • W czasie dorastania na uchodźstwie na terenach Nordren, z braku zajęć szkolił się od wędrownych czarodziejów niektóre moce. Z tych lekcji najlepiej zapamiętał umiejętności magii podróży, którą potem z entuzjazmem rozwijał. Bardzo często kończył posiniaczony, niekiedy nawet bywały dni gdy nie mógł nic zrobić z powodu wyczerpania aury. Mimo wszystko, to nie zniechęciło go do dalszego zwiększania progu, po którym zacznie odczuwać symptomy nadużycia mocy.
  • Mimo paru romansów, nigdy nie związał się z nikim na stałe. Niektórzy mieszkańcy Niebios podejrzewają jednak, że mężczyzna zdaje się darzyć sympatię do nowej Cesarzowej Niebios, mimo problemu, jakim było jego odrodzenie w nowym ciele.
  • Głównym czynnikiem na to, że przestał opierać się woli Azeriona był moment, gdy zastał swoją matkę martwą. Wtedy to popadł w rozpacz na długi czas. Przy narastających halucynacjach oraz wizjach spowodowanych przez bóstwo, wpadnięcie w obłęd było dla mężczyzny jedynie kwestią czasu.

Przypisy

  1. Po odrodzeniu się w nowym ciele, stało się to jego nowym imieniem.
  2. Od tej pory Ajexy zaczął przebywać coraz dłużej w wymiarze boskim, przez co na skutek chaotycznego upływu czasu, stracił rachubę jeśli chodzi o swój wiek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki