FANDOM

Aleksander Hawk
Aleksander Hawk
Informacje
Inaczej Aleks/Alex
Płeć Mężczyzna
Wiek 16 lat (przed przeskokiem

36 lat (po przeskoku)

Zajęcia Trening fechtunku, bieganie po dachach, uczęszczanie do szkoły

Aleksander Hawk - Młody chłopak, uczęszczający do Akademii.

Wygląd

Aleksander jest brązowowłosym chłopakiem o zielonych oczach, nosi na sobie białą koszulę i sweter a także jeansowe spodnie i brązowe buty. Przy sobie zazwyczaj ma torbę z książkami i mieczem.

Charakter

Aleksander jest radosnym chłopakiem, lubi odwiedzać różne, nowe miejsca i czytać książki o rycerzach. Interesuje się historią i bronią białą. Podziwia detektywów za ich przenikliwe umysły i marzy by zostać jednym z nich

Historia

Dzieciństwo i okres nauki w gimnazjum

Aleksander urodził się w biednej rodzinie, jego ojciec był byłym żołnierzem i alkoholikiem, jego matka była jedyną osobą, która dbała o chłopaka i pracowała ciężko żeby móc go wykarmić. Chłopiec był jej wdzięczny i specjalnie dla niej starał się żyć jakby nic złego się nie działo. Dzięki niej był radosnym chłopcem, który uwielbiał poznawać nowe rzeczy. Gdy Aleksander miał 11 lat jego matka uciekła z domu nie zabierając ze sobą syna. Chłopcem to wstrząsnęło a ojciec zaczął się nad nim znęcać fizycznie i psychicznie bijąc go i wyszydzając za słabość, znienawidził wtedy swojego ojca z całego serca. Parę dni później znalazł w szafie swojego ojca miecz, który kiedyś należał do jego dziadka policjanta, to po nim Aleks odziedziczył fascynację detektywami. Młody Hawk zaczął gromadzić wszystkie książki, które opowiadały o szermierzach, broni białej i technikach szermierskich, ćwiczył ciężko swoją siłę i szybkość. Po dwóch latach zaczął ćwiczyć parkour, początkowo na małych budynkach. Później wspinał się coraz wyżej i wyżej, przeskakiwał z dachu na dach. Gdy miał już 16 lat miał na tyle siły by bez problemu podnieść żelazny miecz i swobodnie nim wymachiwać, wtedy też dowiedział się że dostał się do klasy dla Wybitnych w Akademii Netherthońskiej. Nie posiadał się wtedy ze szczęścia, chłopak fascynował się wtedy także Darami.

Wydarzenia w Akademii Netherthońskiej

Gdy nadszedł w końcu upragniony przez Aleksandra czas, jakim był początek pierwszego roku w prestiżowej szkole, jakim była Netherthońska Akademia Narodowa, z uśmiechem na ustach pojechał do niej. Przed wejściem do środka, nie mógł nadziwić się ogromem budynku. Po wejściu, niemalże od razu udał się do sali gimnastycznej, gdzie odbywał się apel. Gdy się to skończyło, chłopak natychmiastowo ruszył w kierunku swojej klasy. Był bardzo entuzjastycznie nastawiony do najbliższych kilku lat, jakie tu spędzi. Gdy dotarł do klasy, szybko zajął wolne miejsce. Z rozmów innych osób dowiedział się, że wciąż brakuje dwóch osób. Zauważył też, że nauczyciel wyraźnie zdaje się czekać na pozostałą dwójkę. Postanowił z powodu chwilowego spokoju porozglądać się, z jakimi osobami jest w klasie. Szybko doszedł jednak do wniosku, że niektórzy zdają się odbiegać od normy. Po pięciu minutach, nauczyciel zniecierpliwiony postanowił wybrać na poczekaniu grupkę osób, które będą pełniły obowiązek reprezentantów klasy. Po tym, odesłał ich, by poszukali zaginionych wagarowiczów. Jeszcze tego dnia udało się przyprowadzić tą dwójkę, jak się okazało, byli nimi Max i Shun.

Przez najbliższy miesiąc, Aleks próbował zapoznać się z członkami swojej nowej klasy. Ostatecznie, zdawał się zadawać głównie z wcześniej poszukiwaną dwójką wagarowiczy. W pewnego dnia, nieoczekiwanie w czasie lekcji wychowania fizycznego, doszło do zamachu, którego dopuściła się mafia. Wykorzystano materiały wybuchowe, które wywołały zniszczenia, przez które ten budynek uległ niemałym zniszczeniom. Całe szczęście, szkielet budynku był na tyle potężny, by cała budowla nie legła w gruzach, jednak spora część ściany oraz parę belek pod sufitem zostało zniszczonych bez problemu. W czasie tego incydentu, Aleksander uszedł bez szwanku, jednak dwóch jego znajomych z klasy nie miało tyle samo szczęścia co on, przez co ostatecznie skończyli ranni. Po kilku tygodniowej przerwie, wychowawca klasy ogłosił uczniom, że od dzisiaj będą oni pilnowani przez trzech Obrońców, jakimi byli Dr. Peace, Śnieżyca oraz Zła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki