FANDOM

Skull Uwaga! Ta postać jest martwa i jako nie-duch nie może brać udziału w roleplay'u bez wskrzeszenia.
Altigar
Dntnabpexxbivdiddxggohkbshjfjkjhvsdjrthdnzriagupebiaelgwcrusrkvmntmcazlkqctopcblnuahcicklhgayomcefuh
Informacje
Tytuł Altigar II
Rasa Człowiek
Wiek 34 lata
Zajęcie Władanie Królewskim klanem na Attilii.
Status Zmarły

Altagir II – dawny władca klanu Królewskiego, potocznie nazywanego klanem Altigarów. Znany jest ze swoich wypraw wojennych na ziemie Aryjsko-Invijskie.

Biografia

Dzieciństwo

Jako chłopiec był on dosyć problematyczny. Nigdy nie brał lekcji od swego ojca, które miały by mu się przydać po objęciu władzy. Zamiast tego, uwielbiał on zdawać się w bój z losowymi dziećmi, bardzo często wychodząc z tego zwycięsko. Dzięki temu nauczył się podstaw walki, które niezwykle mu się przydały później. Dodatkowo, niekiedy dochodziło do tego, że chłopiec zaczynał wyładowywać swoją frustrację na pokonanych przeciwnikach, niekiedy też na zwierzętach i niewolnikach.

Kiedy chłopak skończył 14 lat, jego ojciec niespodziewanie zmarł z powodu choroby. Nastolatek wtedy wiedział, że jego beztroskie życie zostanie niedługo zakończona, jednakże nie był z tego powodu zły. Wręcz cieszył się nieszczęściem losu jego ojca oraz oczekiwał zakończenie okresu regencyjnego, jaki właśnie nadszedł w klanie.

Moment objęcia władzy

Kiedy regencja się skończyła, młody władca przyjął imię po swoim dziadku. Nie nacieszył on się długim spokojem w kraju, gdyż już kilka dni od objęcia władzy, doszło do ogromnej serii buntów uzurpatorów. Początkowo mężczyzna był tym faktem przestraszony, jednak postanowił zebrać garstkę swoich ludzi, z którymi ruszył w bój mający na celu obrony jego stanowiska. Po zwyciężeniu, władca ten wyruszył kilkanaście razy w bój na północ, dzięki czemu jego ludzie zyskali na doświadczeniu w walce oraz kosztownościach. Spokój w klanie został zachwiany kilkadziesiąt lat później, podczas gdy przypłynęli na jego ziemie stworzenia, których nigdy w życiu na oczy nie widział. Była to zapomniana wtedy rasa upadłych, która rozpoczęła atak na wszystkie wyspy na Attilii.

Altigar zginął z honorem broniąc swój klan, podczas wojny z Upadłymi. Jego śmierć była momentem kulminacyjnym wojny, wskazując swój lud na bestialską niewolę u upadłych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki