FANDOM

TULS

Ten artykuł jest w fazie Alfa/Beta i jeden z użytkowników go edytuje, prosimy by tego nie edytować bez zgody użytkownika Ajexy

Anbihrss
D3af9497fa312b8e3dae29b4c317a81c
Informacje
Inaczej Odnowiciel
Płeć Mężczyzna
Wiek 37 lat
Rasa Upadły
Rodzina Nieznana
Stan Żywy

ANBIHRSS (w transkrypcji - Ambihrss, w przetłumaczeniu na uniwersalny - Ambitny) jest to upadły, który na skutek rewolucji zdobył władzę na anarchistycznej wyspie zamieszkałej przez upadłych. Swoje imię zawdzięcza swojemu planu, dzięki któremu zamierza odbudować państwo upadłych do stanu przed 3WG.

Wygląd zewnętrzny

Mężczyzna ten jest dosyć niski jak na swoją rasę, gdyż ma jedynie 174cm wysokości. Poza tym, posiada dość pospolity dla swej rasy wygląd - średnio długie, czarne rogi, ciemny kolor skóry, błękitne oczy oraz przeciętne uskrzydlenie koloru czarnego. Na twarzy nosi maskę wykonaną z ludzkiej czaszki.

Zachowanie

Ambitny jest dosyć nietuzinkową osobliwością, można wręcz powiedzieć, że wyjątkową na swój sposób. Dla dopełnienia swoich ambicji, nie zawaha się do wywołania intrygi, którą pokieruje zawsze na swoją korzyść. W ten sposób ofiarą może się stać każda jednostka, która stanie mu na drodze - nieważne czy brat, czy najlepszy przyjaciel. Mimo swej wiernej natury, zawsze cechował się skrytym zachowaniem mistrzowskiego kłamcy, co pomaga mu w otumanianiu mieszkańców.

Od czasu dotarcia na stary kontynent, upadły zaczął zachowywać się przesadnie ostrożnie, w celu opóźnienia zainteresowania ludzi swoim państwem. W ten jego polityka nie jest skrajnie agresywna, zaś on ma czas na rozbudowę państwa na tyle mocną, żeby jego następca mógł kontynuować jego plany.

Historia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki