FANDOM

Informacje

0a762c8f60918903bf435ab47a7f2e4c.jpg
Informacje
Prawdziwe nazwisko Anna Vermond
Płeć Kobieta
Wiek 17 (Demoniczna saga)

19 (Jesień Hermańska)
22 (Akademia Netherthońska)

Rasa Człowiek
Rodzina Harold Vermond (ojciec)

Matka (Martwa)

Stan Żywy

Anna jest członkiem elitarnej organizacji Łowcy Zakazanej Magii, będąca w oddziale pod dowództwem Ker'blessa. Posiada tajemnicę odnośnie swojego pochodzenia, którą znają tylko nieliczni.

Wygląd zewnętrzny

Anna jest kobietą średnio wysoką o brązowym kolorze włosów oraz jasno-zielonymi oczami. Jej sylwetka jest szczupła. Jeśli chodzi o strój codzienny, to chodzi przeważnie w zielonej sukni z elementami zbroi. Zdecydowanie w oczy rzucają się z niej stalowy naramiennik na lewej stronie, napierśnik oraz nakolanniki.

W czasie wojny między Eller, a demonami, dziewczyna została zraniona w oko. Na całe szczęście rana nie była poważna, przez co widzi ona na oba, lecz w jej ciele zaszły drobne zmiany - głównie na tle aury. Zranione oko dziewczyny zmieniło się - ku jej nieszczęściu - w diabelskie, przez co postanowiła je zasłaniać czarną opaską na oko.

Gdy odziedziczyła po Ker'blessie stanowisko oficera oddziału, została siłą rzeczy zmuszona do przerzucenia się na bardziej adekwatny strój, jakim były alchemickie mundury. Dziewczyna postanowiła wybrać purpurowy egzemplarz, by jej się kojarzył on swoim poprzednikiem.

Zachowanie

Dziewczyna bardzo się stara być z zachowania sympatyczna do ludzi (chociaż czasami jej się to nie udaje) oraz jest tym typem człowieka, który zamiast natychmiastowo neutralizować przeciwników, woli dogadać się z nimi za pomocą dyplomacji - używa swe moce jedynie po długich, nieudanych próbach rozmowy z przeciwnikiem.

Jej zachowanie wywraca się o 180 stopni gdy ma do czynienia z Kyo. Wtedy go całkowicie gnoi, kiedy tylko może.

Moc Pasywna

Domeną magii pasywnej Anny jest moc kriokinezy (moc lodu). Za sprawą licznych miesięcy przeznaczonych na doskonaleniu swych mocy, wyuczyła się jak zwiększać wytrzymałość swoich ostrzy z lodu na taki poziom, że mogą konkurować ze stalą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki