FANDOM

Historia

TULS

Ten artykuł jest w fazie Alfa/Beta i jeden z użytkowników go edytuje, prosimy by tego nie edytować bez zgody użytkownika Ajexy

Dzieciństwo i dołączenie do organizacji

Anna Voidward, a raczej Anna Vermond narodziła się w średnio bogatej rodzinie szlacheckiej w Kayori. Powodziło jej rodzinie świetnie: jej ojciec był prestiżowym marynarzem, matka zaś była zarządczynią pomniejszej manufaktury sukna. Sprawy się skomplikowały, gdy dziewczynka osiągnęła wiek 10 lat. Ojciec postanowił wydać ją za mąż za jednego z pobliskich dziedziców księcia, mając nadzieję iż jego ród stanie się jeszcze bardziej znanym wśród lokalnych możnowładców. Annie pomysł ten się nie podobał, jednak po licznych prośbach matki, zdecydowała się odwiedzić syna lokalnego księcia, który jak się okazało, nazywał się Rupert. Zachowanie, które wówczas zaprezentował wywołało u Anny obrzydzenie oraz strach. Po niezbyt przyjemnej konfrontacji w posiadłości Grondbergów, dziewczyna rozpoczęła długą dyskusję, żeby nie doszło do ślubu z Rupertem, jednakże z marnym skutkiem. W nocy, dziewczyna walczyła z myślami sama ze sobą nad podjęciem radykalnej decyzji, którą była ucieczka. Nie chciała tego robić ze względu na rodziców, jednak zamieszkanie z Rupertem równało się z życiem w piekle. Dokonała ucieczki, która zajęła jej dwa lata. Jej celem była podróż na drugi koniec świata, gdzie mogłaby zacząć od nowa, jednakże to były tylko marzenia.

Żyła przez dwa lata na terenach Fusroh w nędzy, w dziczy. Codziennie walczyła o przetrwanie razem z grupką okolicznych uciekinierów z Helion. Los się odwrócił, gdy otrzymała pomoc od pewnego maga w długich, bogatych szatach. Jak się okazało, mag ten okazał się być jednym z oficerów wciąż jeszcze tajemniczej wówczas organizacji ŁZM. Okazał Annę pomocą jeśli chodzi o szermierkę oraz pomniejszę nauki władania jego główną domeną, którą była moc lodu. Po ukończeniu 15 roku życia, mężczyzna dał dziewczynie ofertę, którą nie mogła odrzucić. Zaproponował jej dołączenie do jednego z kilkunastu oddziałów swojej organizacji. Dziewczyna zgodziła się wówczas niemalże natychmiastowo.

Przebieg rekrutacyjny ukończył się pozytywnie dla Anny. Już na wiosnę stała się członkiem wciąż tajemniczej dla niej organizacji, która dumnie brzmiała w jej głowie. Ruszyła więc do swojego mentora. Mężczyzna wyjaśnił jej, iż mimo dołączenia do organizacji to nie ma dalej możliwości dołączenia do prawdziwej grupy łowców. Zdezorientowana oraz zdenerwowana wówczas Anna domagała się wyjaśnień. Mężczyzna wyjaśnił jej więc, iż wciąż jest zbyt niedoświadczona w walce oraz magii, przez co nie poradziłaby sobie z silnymi przeciwnikami. Oczywiście okłamał ją mówiąc że jest to zakazane by tak niedoświadczona w boju osoba szła na misje, jednak powiedział to w celu zmuszenia jej do dalszych ćwiczeń. Ćwiczeń tym razem wśród ludzi oraz nieludzi na podobnym poziomie co ona.

Anna pilnie trenowała, uczyła się i potajemnie wykonywała zlecenia najemne przez następne dwa lata. Stawała się na oczach wszystkich oficerów coraz to bardziej cennym świeżakiem, który mógłby za niedługo dołączyć do jednej z grupy. Dziewczyna wiedziała też o tym, jak bardzo się zmieniła od czasu dołączenia. Jednak jej celem było dołączenie do grupy swojego mentora. Mentora, który nieszczęśliwie tydzień później zaginął podczas swojej misji. Ostatecznie, chcąc być silna i nie dawać po sobie żałoby po stracie bliskiego jej nauczyciela, dołączyła do oddziału nowego oficera, niejakiego Vengerblake'a. Ten moment był zakończeniem jej poprzedniego rozdziału życia.

Podczas wykonywania prośby od oficera, panienka Voidward ruszyła pomóc dołączyć nowym rekrutom do oddziału. Okazali się być starymi znajomymi Ker'blessa. Wiedziała skąd teoretycznie się znają, jednak nie wierzyła w to oraz brała jedynie to za bełkot oficera. Po załatwieniu dla nowicjuszy możliwości dołączenia do oddziału Vengerblake'a, zaczęła odczuwać złość. Złość za to, iż zostali wyręczeni w misjach za nią. Tymi osobami byli Kyo LightEmber oraz Johny Jones. Ich błyskotliwa "inteligencja" tym bardziej ją drażniła. Nie mogła zrozumieć, dlaczego oficer chciał właśnie tą dwójkę w organizacji.

Gdy minęło parę miesięcy od wydarzeń w Balmorze, pojawił się większy problem, niż intryga na wschodzie - demony bowiem zaczęły szykować się do inwazji na wymiar Eller. Otrzymała wtedy wizję od jej patrona, jakim był bóg czasu. Ze względu na nagłe zaginięcie Kyo, bóstwo postanowiło wysłać w drogę - do Anny - jednego z obiecujących wojowników, Volkesta.

W końcu młodzieńcy ruszyli w podróż, trwającą pół roku. Ich dokładnym zadaniem było uniemożliwienie demonom dostania się na Eller od strony portali na wschodniej części Balmory. Stamtąd, mieli potem popłynąć prosto w kierunku Attilii, gdzie czekał na nich szalony fanatyk demonów, Ahross. Mężczyzna ten bowiem był głównym odpowiedzialnym za umożliwienie przedostania się licznych diabłów na kontynent, za sprawą jego niewiarygodnie dobrze opanowanej magii podróży - potrafił niczym półbóg tworzyć portale do krain istot wyższych.

Po ciężkiej i nierównej walce, Anna w końcu pokonała Ahrossa. Niezwykle pomógł jej w niej legendarny miecz pozostawiony przez Ajexego. Jednak, mimo udanego zgładzenia Ahrossa oraz zablokowania posiłkom dostępu na kontynent, kobieta była w ciężkim stanie. W czasie walki odniosła wiele licznych ran ciętych, także też i straciła wzrok w lewym oku. Wymusiło to na Volkeście to, by zabrał stamtąd Annę i ruszył z nią w stronę bezpiecznego miejsca na terenach elfickich, gdzie mógłby w spokoju się nią zająć. Przez to, na terenach Attili zostało sporo demonów, które po pewnym czasie udały się w stronę Starego Kontynentu. Kobieta została w końcu uratowana na czas, później zaś jej towarzysz zabrał ją z powrotem do bazy ŁZM. W niej - ku jej zdziwieniu - oficer Vengerblake przekazał jej swoje uprawnienia, po czym ruszył w stronę dziwnie wyglądającej wyrwy po Kyo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki