FANDOM

Ta postać jest obecnie główną postacią użytkownika Rzymianin
Arkantos to aktualnie główna postać użytkownika Rzymianin. Wcześniej tą postacią był(a) Cezarion. Jeśli chcesz zmienić coś istotnego w artykule, zapytaj autora lub poproś go, żeby sam to przerobił.
Arkantos
Decimus
Informacje
Imię i Nazwisko Arkantos
Rasa Człowiek
Wiek 19 lat
Rodzina Nieznana
Zajęcia Brak konkretnych

Arkantos - rozbitek, były rekrut-legionista bizantyjski. W wyniku rozbicia się jednej z galer handlowych trafił do Goldensaw.

Wygląd

Arkantos to nieco ponad przeciętnego wzrostu ciemnowłosy bizantyjczyk, o brązowych oczach.

Historia

Arkantos urodził się w rodzinie mało zamożnych mieszczan w Bizancjum. W wieku 14 lat trafił do koszar dla młodzieży, gdzie po odbyciu jedynie wstępnych nauk walki mieczem został wydalony za niesubordynację. Od tego czasu przez dwa lata pracował jako pomocnik w magazynie handlowym w porcie. Nabrał dzięki temu nieco sił, choć dalej nie należał do najsilniejszych. Mając 17 lat próbował ponownie dostać się do szkoły wojskowej, lecz jego odrzucenie poskutkowało pracą jako rybak. Mając 18 lat i będąc pełnoletni, Arkantos mógł wreszcie zaciagnąć się do zawodowego wojska, gdzie około roku służył w marynarce, ochraniając okręty handlowe. Pewnego dnia, w czasie rejsu zebrał się potężny wiatr, a sztorm porwał flotę w nurt na północ, gdzie w samym oku cyklony cztery galery bizantyjskie zmierzyły się z pięcioma okretami Meyersagu. Chąśnicy dali radę wymordować niemal całą załogę, a reszta dostała się w niewolę, jednakże Arkantos schował się pod pokładem i w czasie walki wyrąbał dziurę w kałubie, uciekając morzem z pola bitwy. Zemdlał, a prąd morski naniósł go do Goldensaw.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki