FANDOM

Arkantos Flamefist
Arkantos
Informacje
Rasa Człowiek
Wiek 32 lata
Klasa Paladyn
Miejsce pobytu Invicta

Ostatni paladyn świętego zakonu "Płomiennej pięści". Jako jedyny cudem przetrwał masakrę swojego zakonu przez kultystów Skarana. Jest świetnym wojownikiem i egzorcystą, jednak z powodu swoich traumatycznych przeżyć cierpi na zaawansowansowaną paranoję schizofreniczną. Obecnie podróżuje razem ze swym kompanem okultystą Maurezenem, z którym planuje dorobić się na czyszczeniu przeklętych miejsc z wszelakich plugastw.

Historia

Arkantos od dziecka był wychowywany razem ze swym bratem Ajantisem na prawego i przykładnego człowieka oraz wspaniałego wojownika. Jego rodzina była bardzo religijna, ponieważ jego ojciec był wielkim mistrzem zakonu "Płomiennej pięści", który chciał wychować godnych następców jego tytułu. Jego brat Ajantis od zawsze był typem buntownika i nie przepadał za życiem w zakonie. Gdy Arkantos ukończył 21 lat został oficjalnie paladynem zakonu "Płomiennej pięści". 11 lat po pasowaniu Arkantosa na paladyna twierdza jego zakonu została znienacka zaatakowana przez kultystów Skarana w celu założenia tam ich nowej bazy. W wyniku błyskawicznego szturmu kultyści zaczęli straszliwą rzeź i rabowanie świątyń. Po wtargnięciu do głównej siedziby wielkiego mistrza nawiązała się brutalna walka w wyniku, której ojciec Arkantosa został zamordowany na jego oczach, a jego brat Ajantis dołączył do kultystów i przysiągł służyć Skaranowi. Arkantosowi cudem udało się uciec z plądrowanej twierdzy. W wyniku swoich traumatycznych przeżyć zachorował na zaawansowaną paranoję schizofreniczną, którą wykrył u niego jego kompan Maurezen. Arkantos włóczył się po lasach Goldensaw wiele dni aż w końcu napotkał medytującego okultystę Maurezena. Początkowo był do niego nastawiony wrogo, jednak po paru godzinach rozmowy postanowili podróżować razem. Ze względu na brak pieniędzy zaczęli myśleć o pracy jako najemnicy. Tym sposobem trafili do Invicty i zaczęli pracować dla Salomona.

Paranoja Arkantosa

Ze względu na swoją paranoję stany psychiczne Arkantosa dzielą się na:

  • Spokój – Arkantos jest cichy i opanowany oraz zachowuje się normalnie
  • Zdenerwowanie – Arkantos zaczyna wspominać swoje straszliwe przeżycia i nakręca się do tego stopnia, że po parunastu mintuach może wpaść w stan psychozy
  • Psychoza – Arkantos wpada w obłęd zwiększając swoją siłę i moc magiczną, jednak traci kontakt z rzeczywistością i nie jest w stanie odróżniać przeciwników od przyjaciół gdy wpada w wir walki. Demoluje również wszystko w zasięgu wzroku i obwinia wszystkich za śmierć swoich bliskich.

Charakter i umiejętności

Arkantos jest sprawiedliwym i odważnym paladynem, który gdyby nie jego choroba psychiczna uchodziłby za przykładnego rycerza. Jest bardzo silny i głęboko wierzący, dlatego wykorzystuje swoją wiarę do karania istot nieczystych i przeklętych. Dobrze pracuje w grupie ale tylko wtedy jak jest całkowicie spokojny. Jest również tolerancyjny dla innych religii przykładem tego mogą być jego przyjazne stosunki z Maurezenem, który wyznaje kult demonów i jest absolutnym przeciwieństwem Arkantosa. Do najpotężniejszych umiejętności Arkantosa należą:

  • Cios gilotynowy – Arkantos wzbija się w powietrze i próbuje przerżnąć przeciwnika na pół
  • Kara boska – Arkantos ładuje swój miecz przenikliwym boskim światłem i wykonuje świetliste cięcie, które jest zabójcze dla złych istot
  • Święte porażenie – Arkantos ładuje przez chwilę boską moc i przywołuje ogromną świetlistą błyskawicę rażącą jednego lub więcej przeciwników
  • Egzorcyzm – Arkantos po wypowiedzeniu paru starożytnych inkatancji powoduje podpalenie wszystkich nieczystych istot w pobliżu i powoduje u nich ogromny ból.

Arkantos potrafi doskonale władać swoim wielkim dwuręcznym mieczem dodatkowo ma na plecach swój niewielki puklerz, którym potrafi zręcznie osłaniać się od pocisków.

Cytaty

Z Arkantosem dogadasz się zawsze ale tylko gdy jest spokojny

— Maurezen

Mój zakon wycięty w pień, moi przyjaciele zgładzeni, moja rodzina wymordowana RAAAARGHH

— Arkantos podczas stanu psychozy paranoidalnej

Niech przepełni cię dobroć i światłość naszego Boga

— Arkantos podczas wypowiadania psalmów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki