FANDOM

Arkthus Trutt
Arkthus
Obraz sprzed napaści
Imię i nazwisko Arkthus Beidithas Trutt
Pseudonimy Zabójca diabła
Wszechmogący z zachodu
Dobroczyńca
Wiek 207
Pochodzenie Nieznane
Rodzina Nieznana
Rasa Człowiek (?)

Arkthus Beidithas Trutt — mag niewiadomego pochodzenia. Aktualnie należy do ROPB.

Historia

Nie wiadomo zbyt wiele o tym skąd się wziął. Pierwszy raz został spisany w momencie gdy w 1940 roku został zabrany do kołchozu w Kaganacie Arjów. Wówczas nadchodził kryzys i wszyscy albo musieli pracować albo iść do kołchozu. Poddał się tej woli i nie walczył mimo tego że jego mistrz uczył go różnych rodzajów ataków magicznych. 3 lata później został zwolniony i osiedlił się w Hipopotami. Tam pomagał biedakom i wszystkim tym których dotknęła wielka bieda lat czterdziestych. Arkthus wówczas uczył się nadal aby stać się w przyszłości jednym z najsilniejszych magów. W roku 1965 dostał nominację do Wielkiej Ligi Czarodziejskiej. Należał do niej aż do 2003 roku aż w końcu poszedł w świat. W trakcie holocaustu elfów w Kaganacie utworzył tajną organizację pomocy bezbronnym. Za to rok po zakończeniu go został zesłany do więzienia skąd uciekł. W latach 2020-2050 ukrywał się, uczył się dalej magii oraz tworzył różne rodzaje broni jak i amunicji do niej. W trakcie apokalipsy dokonał czegoś niesłychanego. Mianowicie zniszczył on jednego z ważniejszych demonów Kamatura. W zamian dostał klątwę którą jednak udaje się mu powstrzymywać. Któregoś dnia, wracając do domu został napadnięty przez kogoś. W trakcie walki był osłabiony więc niestety przegrał ją - został pobity i oślepiony. Podczas leczenia Chillim odzyskał wzrok.

Relacje

  • Ajexy – uznaje go za potężnego człowieka, który w może stać się zagrożeniem jednocześnie popierając go.
  • Chillim – uważa że jest młodą boginią, która nie odkryła jeszcze do czego została stworzona i jaki dar posiada.
  • Jack Parker – jego uczeń. Uważa że jest jeszcze słaby i musi jeszcze trochę się nauczyć.
  • Zorrozo – przyjaciel.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki