FANDOM

Arventorzy — rasa, od której wywodzą się rasy ludzkie oraz rasa upadłych. Cechują się diabelskim zachowaniem oraz lekko odmiennym wyglądem niż reszta humanoidalnych ras. Okres swojej świetności miała od roku 2mln lat p.c.l. do 1455 c.l. (podczas upadku Dreggorii), jednak dzisiaj są na prawie całkowitym wymarciu.

Wygląd zewnętrzny

Osobniki z tej rasy na pierwszy rzut oka przypominają hybrydę człowieka z demonem, co jest niezwykle mylne. Są niezwykle wysocy, gdyż średnia ich wysokości jest na podobnym stopniu co u orków. Posiadają parę skrzydeł, jednak u szlacheckiej odmiany występują aż dwie, zawsze w ciemnym kolorze. Rogi zaś, są z kształtu zależne od genów rodu.

Historia

Według starych legend oraz kronik, przybyli za sprawą wrót z nieznanego wymiaru. Całkowicie wygnali z wyspy Nordren, oraz z terytorium dzisiejszych Fusów zamieszkujące tamte miejsca lokalne rasy. w ciągu dwóch milionów lat dotarli na kilkanaście większych wysp, na których się osiedlili tworząc nowoczesne jak na tamte czasy państwa, gdzie przy okazji wymordowali rasy tubylcze. Jednak w czasach cywilizowanego człowieka arventorzy zaczęli tracić na ważności. Ich podboje, cuda architektury oraz arcydzieła poetyckie rzadko miały miejsca, aż do rozkwitu w 417 roku c.l. Według opowieści, wyruszyli za ocean w poszukiwaniu nowych miejsc do zamieszkania oraz podbicia. Według potwierdzonych informacji, splądrowali plemiona nordyckie na wyspie Hellgath, utworzyli małe miasto na terenach dzisiejszego Goldensaw oraz w dzisiejszym Sonvillier. Nieoficjalne źródła mówią że dotarli nawet na wschodnią część kontynentu Xyneth, gdzie kilkadziesiąt z nich osiedliło się na terytorium Vistulii, co można dzisiaj potwierdzić wyłącznie ruinami krypt zrobionych w specyficznym dla arvenów stylu, które można znaleźć na terytorium Arkony. Jest też rasą, która rozpętała 3WG.

Inne informacje

  • Szacuje się że jedyne miejsca w których oni żyli w większych grupach to Dreggoria, wyspy na północny-zachód od Xyneth oraz zimowe terytoria wyspy Nordren.
  • Dzięki skrzydłom można było określić w jakiej hierarchii znajdywał się dany osobnik. Jeśli posiadał jedną parę skrzydeł - był w najniższej, podczas gdy już osobnik posiadał dwie - należał do stanu szlacheckiego. Stany szlacheckie odróżniało się kolorem upierzenia skrzydeł - najjaśniejsze - niskokrwiści, szarawe - średniokrwiści, czarne - wysokokrwiści.
  • Historycy uważają, że z tej rasy powstał odłam wczesnego człowieka, z którego odpadły poroże oraz skrzydła.
  • Po trzeciej Globalnej Wojnie państwa arventorów straciły mocno na populacji. Władzę nad ich państwami przejęła rasa powstała od nich na skutek długiego życia na terytoriach zimowych - upadli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki