FANDOM

Azerion
Tymczasem
Informacje na jego temat
Inaczej Marionetkarz
Płeć Mężczyzna (prawdopodobnie)
Wiek Nieznany
Rasa Nieznana
Zajęcie Manipulacja wydarzeniami odbywającymi się w wymiarze śmiertelników

Azerion jest jednym z pierwszych bóstw, które sporo znaczyły wówczas w nowo powstałej hierarchii. Za sprawą nowej władczyni boskiego wymiaru, wrócił on z pustkowia z powrotem do świata bogów. Przez wszystkich z bogów jest uważany za tego najsilniejszego.

Wygląd zewnętrzny

Jest to średniowysoki, humanoidalny osobnik o ciemnobrązowych, średnio-długich włosach oraz szarawych oczach. Tak samo jak większość innych bogów, Azerion wygląda jak młody mężczyzna. Poza tym, znakiem rozpoznawalnym u niego jest długi płaszcz koloru czarnego.

Zachowanie

Trudno jest bezpośrednio określić jego typ charakteru. Można powiedzieć, że jest z usposobienia zmienny. Jednak mimo wszystko najczęściej jest z charakteru zimnym draniem. Bardzo często tworzył zawiłe intrygi, które kończyły się w dość nieciekawy sposób dla wszystkich, przykład - rozpętanie apokalipsy, rozpętanie wojny boskiej. Mimo wszystko, czasami potrafi być istotą sympatyczną, która nigdy nie chciała wykorzystywać swojej pełnej mocy do niszczenia całkowicie życia w danym wymiarze. W przypadku apokalipsy, uśmiercił swego demona by ten nie zniszczył całej planety.

Historia

Do napisania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki