FANDOM

Catherine
Catherine
Informacje
Imię i nazwisko Catherine Avencroft
Wiek 12 lat
Rasa Człowiek
Rodzina Ojciec (martwy)

Matka (Martwa)

Mei (Przybrana matka)

Mike (Przybrany brat)

Zajęcia Trenowanie w Dojo

 Catherine - Dziewczynka trenująca Keto w dojo Yuri

Wygląd

Catherine ma blond włosy, czerwone oczy oraz jeden warkocz. Nosi czerwono-różową sukienkę z białymi brzegami. Na dłoniach nosi zawsze białe rękawiczki, które dostała od swojej przybranej matki.

Charakter

Catherine ma charakter typowej dwunastolatki, uwielbia urocze rzeczy, jest dziecinna i nierozsądna, Interesują ją zwierzęta, rośliny i historie o różnych bohaterskich wojownikach, marzy o tym aby w walce dorównać najsilniejszym ludziom i o tym aby wreszcie zaczęto brać ją na poważnie.

Historia

Catherine była córką średnio zamożnego, wędrownego handlarza, który był wdowcem. Jej matka umarła przy porodzie dlatego Catherine od najmłodszych lat czas spędzała na szlaku razem ze swoim ojcem, dla którego była ona najważniejsza i najcenniejsza. Gdy dziewczynka miała 5 lat wóz jej ojca został napadnięty przez rozbójników. Mężczyzna kazał swojej córce uciekać do lasu podczas gdy ten miał zatrzymać bandytów przed pościgiem. Catherine posłusznie rzuciła się do ucieczki, gdy dwójka zbirów chciała ruszyć za nią zostali zatrzymani przez jej ojca, który zginął próbując ocalić swoją córkę. Dziewczynka schowała się w małej i ciasnej jaskini, co uratowało jej życie. Przez wiele dni tułała się nie wiedząc co ze sobą zrobić i płacząc nad stratą rodzica. W końcu znalazła ją kobieta o czarnych włosach, przedstawiła się jako Mei i spytała co Catherine robi w lesie. Gdy dziewczynka opowiedziała jej swoją historię kobiecie zrobiło się żal dziewczynki dlatego przygarnęła ją do siebie, jak się okazało w domu kobiety mieszkała jeszcze jedna osoba, był to chłopiec w wieku Catherine, który przedstawił się jako Mike. Przez następne lata Catherine uczyła się od nowej opiekunki jak walczyć i korzystać z pasywnej magii obrony a także spędzała czas z chłopcem, którego zaczęła traktować, jak przybranego brata. Kobieta dostrzegła w Catherine niemały talent, dlatego gdy ta ukończyła 10 lat zaprowadziła ją do Dojo Yuri, gdzie dziewczynka została i dalej się rozwijała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki