FANDOM

Cesarstwo Zielonoskórych
FlagaOrków
Informacje
Cesarz Gothardus "Łupieżca"
Ustrój Dyktatura
Ludność ok. 2 000 000 osób
Stolica Asteroth
Rasy Orkowie – 30%
Gobliny – 20%
Trolle – 15%
Ogry – 10%
Uruki – 10%
Cyklopy – 5%
Dworki – 5%
Ettiny – 4%
Behemoty – 1%
Język Język Orków
Religie Szakan Szakanizm – 90%
Tengrysta Tengryzm – 7%
Arjanizm Arjanizm – 3%
Liczebność armii 1 400 000 wojowników

Cesarstwo Zielonoskórych — wielkie państwo z jedną z najliczniejszych armii oraz jedną z najsilniejszych gospodarek w całym Eller.

Historia

Państwo Orków zostało utworzone około 2057 roku, gdy to komunistyczne kraje, jak i demony uciekły z tamtych terenów. Swe bogactwo zyskało dzięki zachowanym skarbom demonów. Od 2066 roku władcą jest Gerdin II.

Polityka wewnętrzna

W kraju panuje zasada – im więcej masz tym więcej oddasz. Podatki są propocjonalne co do stanu majątkowego. Obywatele nie są w pełni wolni. W kraju rządzi głównie Ar'kirn czyli szlachta. Aby stać się szlachcicem należy poddać się testom na czystość krwi (tzn. różne testy sprawnościowe). Jeśli ktoś nie jest orkiem i nie przeszedł testu nie ma prawa być szlachcicem. Szlachty jest wbrew pozorom bardzo mało (ok. 2% populacji). Są oni zwolnieni z głównych podatków, lecz muszą płacić Gan'kirn, czyli podatek od bycia szlachcicem.

Polityka zagraniczna

Państwo to prowadzi 2 wojny. Jedną z przybocznym krajem (zasadniczo wojny już nie ma ponieważ kraj już nie istnieje) oraz drugą z pewną organizacją która manipuluje światem. Mają oni jeden główny cel – odzyskać ziemie na których obecnie zamieszkują orkowie i to one są właściwie ich ziemiami a są one na terenach Cesarstwa Elfów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki