FANDOM

Chuck
Chuck
Informacje
Wiek 1002 lat
Rasa Duch
Rola Doradca boga ognia

Chuck jest jedną z najdziwniejszych istot jakim przyszło lewitować po tym kontynencie. Na pierwszy rzut oka można powiedzieć, że jest lewitującą czaszką, jednak tak naprawdę jest duchem, którego dusza i umysł zostały w niej zamknięte. Obecnie jest najlepszym przyjacielem oraz byłym uczniem boga ognia Infernatila. W wyniku zemsty bogów Chuck dostał wybór – albo zginąć albo poddać się transformacji przez Infernatila w wyniku której bóg ognia ocalił duszę i umysł Chucka zamykając ją w czaszce. Chuck znany jest ze swojej wyjątkowej złośliwości i ciętego języka, jednak pomimo swojego cynicznego charakteru odznacza się dużą ostrożnością ze względu na fakt, iż jest niezdatny do walki i w razie zagrożenia jest zmuszony do ucieczki.

Historia

Chuck przed apokalipsą był arcypiromantą jednym z najzdolniejszych uczniów Infernatila. Mimo swojego złośliwego charakteru wyróżniał się wśród innych uczniów ogromną lojalnością i szacunkiem, oraz nieprzeciętnymi zdolnościami zapamiętywania zaklęć. Za swoje zasługi Infernatil mianował Chucka swoim doradcą, co było szokiem dla reszty bogów, gdyż Chuck był pierwszym człowiekiem, który dostąpił zaszczytu zostania boskim doradcą. Niestety nie nacieszył się długo tym stanowiskiem, ponieważ w wyniku konfiktu Infernatila z resztą bogów elementarnych jego ciało zostało zniszczone, przez boga ziemi ze względu swojego wstawiennictwa za bogiem ognia. Infernatil w ostatniej chwili uratował swojego przyjaciela zamykając jego duszę, oraz umysł w czaszce dzięki czemu mógł nadal funkcjonować. Niestety Chuck pod tą postacią nie mógł walczyć, oraz posługiwac się magią. Gdy Infernatil wygrał wojnę z bogami elementarnymi i pochłonął ich całą moc został razem z Chuckiem uwięziony przez Svantevita w Piramidzie Szaleństwa, gdzie mieli spędzić całą wieczność. Po apokalipsie gdy łańcuchy zguby, które wysysały moc z Infernatila osłabły, bóg ognia mógł uwolnić i wysłać Chucka do Obozu ROPBu z prośbą o ratunek. Po akcji odbicia boga ognia z Piramidy Szaleństwa Chuck spłacił swój dług wobec Infernatila, gdyż znacznie przyczynił się do uwolnienia go z trwającej wieki niewoli. Obecnie Chuck znajduje się razem ze swoim mistrzem w obozie ROPBu do którego niedawno dołączyli.

Charakter i ciekawostki

Ze względu na swój stan Chuck jest niezdolny do walki, a nawet do władania magią w jakiejkolwiek formie. Chuck spotkał się z szyderstwami w stylu, że jego jedyną bronią jest drażnienie i gryzienie innych. Oprócz lewitowania i nieustannego gadania nie posiada żadnych specjalnych umiejętności. Chuck jest wyjątkowo cynicznie nastawiony do świata, oraz nie stroni od złośliwych opinii na temat czyjegoś wyglądu. Uwielbia przedrzeźniać i drażnić innych. Często popisuje się przed swoim mistrzem cięty językiem i zdarza mu się złośliwie komentować jego decyzje.

Ciekawostki

  • Zniszczenie czaszki spowodowałoby unicestwienie Chucka.
  • Chuck ma talent do opowiadania rasistowskich kawałów o innych rasach i narodowościach w szczególności o elfach, orkach oraz żydach.
  • Według Chucka istoty lewitujące są znacznie potężniejsze od chodzących pieszo
  • Wbrew pozorom Chuck potrafi się rewelacyjnie skradać i bezszelestnie przelatywać niezauważony obok przeciwników. Niestety jego tendencja do komentowania wszystkiego w okół i problemy z trzymaniem gęby na kłódkę nieco przyćmiewa tę umiejętność.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki