FANDOM

Connor
Connor
Informacje
Imię i nazwisko Connor Belaron
Wiek 20 lat
Rasa Człowiek
Rodzina Brak
Zajęcia Nauka

Connor - Młody mag błyskawic i przywołania. Uczy się w akademii magii w Kortonie.

Wygląd

Connor ma czarne włosy i zielone oczy. Za każdym razem gdy rzuca zaklęcie jego oczy świecą się na kolor jasno-niebieski. Nosi niebieskie szaty z różnymi, białymi wzorami. Na swoim ubraniu ma srebrno-czerwone broszki a przez większość czasu nosi kaptur.

Charakter

Connor jest chłopakiem spokojnym i trzeźwo myślącym. Dla niego sprawą priorytetową jest przetrwanie przez co bywa nazywany tchórzem. Gdy nie widzi szans na przetrwanie po prostu ucieka. Gdy jednak są jakiekolwiek szanse walczy do końca. Nienawidzi lekkomyślności niektórych ludzi i walki o z góry przegraną sprawę ponieważ uważa to za kompletną głupotę. Lubi sobie czasem wypić byle nie za dużo i nie za często.

Historia

Connor mieszkał w sierocińcu praktycznie odkąd pamiętał. Był porzuconym dzieckiem a jedyne osoby, które mógł nazwać rodziną były inne dzieci w sierocińcu oraz opiekunka. Miał spokojne dzieciństwo i żadnych zmartwień na głowie. Jednak w wieku 12 lat przeżył coś okropnego. Pewnego razu na miasto, w którym był sierociniec najechała grupa dobrze uzbrojonych i zorganizowanych bandytów. Atak by się z pewnością nia udał gdyby nie to że wielu strażników było przekupionych. Miasto stanęło w płomieniach, sierociniec doszczętnie spłonął razem z opiekunką i dziećmi. Connor jako jedyny ocalał uciekając przez otwarte okno w kuchni. Ukrywał się do czasu aż atak się skończył. Na szczęście bandyci go nie zauważyli i ograbiwszy wszystko pojechali w swoją stronę. Chłopak tułał się po kraju nie mając co ze sobą zrobić. Pewnego dnia spotkał maga, który zaproponował mu zakwaterowanie i wyżywienie w zamian za pomoc w eksperymentach. Connor zgodził się i od tamtego czasu został asystentem owego maga. Obserwując go nauczył się jak czarować. Jednak gdy Connor miał 16 lat mag umarł. Przed śmiercią powiedział swojemu asystentowi żeby pojechał do akademii w Kortonie i rozpoczął naukę magii. Jak mag powiedział tak Connor zrobił. Pojechał czym prędzej do Kortonu i rozpoczął naukę w tamtejszej akademii magii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki