FANDOM

Diana
Diana
Informacje
Rasa Człowiek
Wiek 15 lat
Klasa Szermierka
Miejsce pobytu W podróży

Diana jest 15 letnią córką boga wojny Morthena i najmłodszą przedstawicielką jego rodu. Jako jedna z nielicznych nie była zainteresowana odziedziczeniem tronu Balmory i uznawała swoją siostrę Vermorę za godną następczynię Morthena. Czerwonowłosa, dość wątłej budowy potrafi po mistrzowsku władać swoją kataną i posługiwać się magią krwi. Obecnie jest członkinią ŁZM

Historia

Diana od najmłodszych lat była trenowana w posługiwaniu się bronią przez swojego ojca Morthena, który włożył sporo czasu w stworzenie z niej niezwykle groźnej wojowniczki. W międzyczasie odkryła swoje zdolności do manipulowania krwią pobliskich stworzeń dzięki czemu potrafi dzisiaj sprawnie posługiwać się magią krwi. W porównaniu do swojego rodzeństwa nigdy nie czuła zazdrości ze względu na to, iż Vermora została wytypowana na następczynię tronu Balmory przez Morthena. Po wielu incydentach w pałacu spowodowanych zazdrością jej rodzeństwa doszło w końcu do powstania Bezwzględnej siódemki, która poważnie zagrażała życiu nowej cesarzowej. Po nieudanym zamachu koronacja w końcu dobiegła końca a Diana postanowiła wyruszyć w raz z Viconią na poszukiwanie oficerów ŁZM, żeby dołączyć do ich organizacji.

Charakter i umiejętności

Diana jest bardzo żywą i śmiałą dziewczyną. Jest niezwykle otwarta i rozmowna, jednak bywa czasem agresywna i opryskliwa. Jej hobby to szkolenie swoich umiejętności, akrobatyka i mordowanie. Zabijanie czegokolwiek daje jej sporo frajdy ze względu na pochodzenie z rodu Morthena, gdzie praktycznie wszyscy mają fioła na tym punkcie. Jest rewelacyjną szermierką i posiada świetny refleks . Potrafi również zmieniać się w kałużę krwi i powodować u przeciwników zawały i krwiaki.

Cytaty

Rzeź, Masakra, Ludobójstwo i słodkie kociaki!

— Diana opowiadająca o swoich zainteresowaniach

Ha! Pokonała cię mała dziewczynka!

— Diana podczas mordowania jednego z zamachowców

Przemoc rozwiązuje wszystkie problemy

Ostatnie słowa? AHAHAHAHAHAHA PO PROSTU ZDYCHAJ!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki