FANDOM

Historia

TULS

Ten artykuł jest w fazie Alfa/Beta i jeden z użytkowników go edytuje, prosimy by tego nie edytować bez zgody użytkownika TheLightWolf

Dzieciństwo

Emily jako dziecko należała z charakteru do żywych i radosnych osób, które bardzo łatwo nawiązywały znajomość z rówieśnikami. Sytuacja ta zmieniła się, gdy dziewczynka miała osiem lat. Wtedy to była świadkiem śmierci jakiejś osoby. To wydarzenie wywołało na niej ogromny wstrząs, przez co ona zamknęła się w sobie, momentami jednak rozmawiając z członkami swojej rodziny.

Gimnazjum i poznanie Drake'a

W gimnazjum, Emily dalej była zamknięta w sobie oraz unikała jakichkolwiek kontaktów z ludźmi. W czasie początku pierwszej klasy, dziewczyna czekała aż inni uczniowie z jej klasy zajmą swoje miejsca, dzięki czemu mogła ona spokojnie zająć pustą ławkę, tylko po to, by mieć spokój od kogokolwiek. Przez cały rok nastolatka rozmawiała dopiero wtedy, gdy pojawiał się w jej oczach takowy przymus - głównie w czasie, gdy ktoś poświęci jej uwagę oraz zacznie się ją o coś dopytywać. Mimo wszystko, miała spore trudności z nawiązywaniem wtedy kontaktu wzrokowego z rozmówcą, dodatkowo mówiła często cicho. Jednak, Emily mimo swego problemu, wciąż ciężko pracowała w celu uzyskania idealnych ocen. Sytuacja jednak zaczęła się stopniowo zmieniać, gdy w drugiej klasie doszedł nowy uczeń - był to białowłosy chłopak, o pustych, ciemnopurpurowych oczach. Widać było z daleka, że nie należał do łagodnego typu ludzi, zwłaszcza nie pomagała w tym plotka odnośnie jego przeszłości - w całej szkole mówiło się o jego działalności jako Zabójca. Jak się okazało, chłopak zajął jedyne wtedy wolne miejsce - obok Emily, co niezbyt się jej to podobało. Dziewczyna bała się go niesamowicie, zwłaszcza tamta plotka tylko pogorszyła sytuację, w której się znalazła. Postanowiła więc nosić miniaturową stalową patelnię w swojej torbie, na wypadek gdyby on postanowił zrobić jej w pewnym momencie krzywdę.

Masakra w Szkole

W pewnego dnia w czasie przerwy, na terenach szkoły doszło do masakry, później przez media nazwanej "Porannej tragedii". Dziewczyna podczas patrzenia się przez okno w szkole, zauważyła dziwne zachowanie na dworze. Grupka pięcioosobowa zdawała się coś chcieć od Klasowego Potwora, jakim szybko okrzyknięto Drake'a. Emily wyszła ze szkoły oraz z bezpiecznej odległości zaczęła obserwować to wydarzenie, licząc też na dowiedzenie się o co chodzi. Jej intuicja podpowiadała, że niedługo dojdzie do czegoś groźnego. Nie myliła się, gdy jeden z chłopaków uderzył z całej siły Drake'a w twarz, podczas gdy trzech innych trzymało go od tyłu. Padały obraźliwe teksty w stronę chłopaka, których jednak Emily nie mogła zrozumieć z powodu braku znajomości go oraz jego historii. Niedługo później można było zauważyć na twarzy "potwora" krew, która mozolnie zaczęła cieknąć z jego ust i z nosa. Nim zdążyła mrugnąć, usłyszała przeszywające krzyki.

Drake'owi udało się oswobodzić dzięki użyciu swojego daru, zaś donośne krzyki pochodziły od strony przestraszonych uczniów, którzy jeszcze przed chwilą go trzymali. Ich ręce zostały ścięte dzięki cienistemu ostrzu, które trzymał białowłosy w dłoni. Nie mogła ona zrozumieć w jaki sposób udało mu się do tego doprowadzić w czasie przytrzymania go. Przerażeni chłopacy patrzyli na białowłosego zabójcę, ostatecznie usiłując po chwili uciec. Pierwszy z nich został przecięty w pół, w drugiego wbito tamtejsze ostrze. Nauczyciel po dotarciu na miejsce, natychmiastowo spojrzał w przerażeniu na zabójcę. Z góry uznał że całe to wydarzenie było od początku do końca jego sprawką. Dorosły postanowił spróbować odezwładnić go, przy użyciu daru manipulacji umysłem, jednak nieskutecznie, gdyż po chwili padł i on.

Uczniowie w przerażeniu obserwowali to przez okna w budynku szkoły, dodatkowo też niedługo pojawili się Strażnicy, którzy ostatecznie odezwładnili go. Jednak nim do tego doszło, chłopak spojrzał swoim przenikliwym wręcz wzrokiem prosto w oczy Emily. Dziewczyna w tej chwili niemalże się pogodziła, że będzie następna, lecz ku jej zdziwieniu po prostu on usiadł na trawę. Puścił ją wolno.

Przez najbliższy tydzień szkoła po tym incydencie odwołała zajęcia. Emily zaś, po powrocie do domu zamknęła się w sobie, po czym udała się do swojego pokoju. Do końca dnia nie mogła otrząsnąć się z tego, co zobaczyła wtedy, a zwłaszcza nie mogła zapomnieć przenikliwego wzroku Drake'a.

Proces resocjalizacji Drake'a

Po tygodniowej przerwie, na czas której szkoła była zamknięta - Emily już od razu po wejściu do szkoły mocno się zaskoczyła. Była zwiększona ilość kamer, zaś na korytarzach znajdowali się nieznani jej pracownicy. Wyglądali jakby byli Strażnikami. Nie minęła chwila, gdy ta razem z grupką innych uczniów zauważyła coś równie dziwnego. Jak się okazuje, Drake dalej znajdował się w tamtej szkole, pilnowało go czterech strażników, którzy uniemożliwiali komukolwiek podejście do niego. Ostatecznie, wychowawca wyjaśnił że to był zabieg kluczowy w dalszej resocjalizacji Hayutsugu. Tak samo, został on odesłany na nauczanie indywidualne jak najdalej od innych uczniów.

Drake zdawał się niespecjalnie interesować kimkolwiek, nawet samą Emily. Widać w jego oczach za to było pustkę, zaś on sam posłusznie wykonywał pomniejsze nakazy nadzorujących go Strażników. Tak samo był lekki problem z zbliżeniem się do niego po lekcjach. Dziewczyna w pierwszym odruchu poczuła ulgę że Drake nikogo już nie zabije, jednak zrobiło się go jej trochę żal. Wiedziała że tamto zdarzenie nie było winą chłopaka, lecz innych uczniów. Sądziła, że źle on się czuje w czasie tych wszystkich wrogich spojrzeń ze strony swoich rówieśników. Tak samo bolał ją widok tego, gdy był on szykanowany przy każdej możliwej okazji przez zuchwałych uczniów. Uznawała, że jest to niesprawiedliwe niezależnie od tego co on dokonał wcześniej. Postanowiła więc kilkukrotnie przekonać nauczycieli i strażników zajmujących się Drake'iem, lecz bezskutecznie. Po niedługim okresie czasu, zaczęła też zauważać coraz częstrze nieprzychylne spojrzenia od strony swoich rówieśników - nie mogli uwierzyć w to, że ona dalej broni zwykłego mordercę. Gdy Emily dowiedziała się w końcu od jednego ze strażników, odnośnie zaangażowania się jej ojca w projekt resocjalizacji, od razu jeszcze tego dnia chciała z nim na ten temat porozmawiać.

Po długiej rozmowie odnośnie genezy doprowadzenia do tego incydentu, rodzic dziewczyny zdawał się być lekko ugięty prośbmi córki odnośnie pomocy w tym. Zdawał się być jednak mocno zdenerwowany, wahając się także nad słusznością moralną swojej decyzji. Jego zdaniem, życie i zdrowie jego córki było ważniejsze, niż cokolwiek innego. Wiedział jednak też, że jeśli zabójca jest taką osobą, jaką kreuje w czasach rozmowy Emily, to mógłby on nie przejmować się o jej bezpieczeństwo. Jednak dał jej jeden warunek, który wydawał się być prosty: "Jeśli chłopak okaże się zmarnować drugą szansę, straci on jakikolwiek kontakt z nią oraz zostanie odesłany wgłąb kraju, na zachód." Tak samo też zasugerował on potencjalną zmianę szkoły w razie niepowodzenia. Po tygodniu, liczba strażników w szkole drastycznie zmniejszyła się, zaś takowi przestali uniemożliwiać potencjalnego kontaktu z Drake'iem. Wszyscy zdawali się być tym faktem niezadowoleni, włączając w to nauczycieli oraz samych stróży. Zwłaszcza nie podobało im się to, że musieli trzymać się kilka metrów z dala od chłopaka, póki ten nie zacznie doprowadzać do niekontrolowanych akcji. Od tamtej pory, resocjalizacja Hayutsugu stała się głównie rolą Emily.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki