FANDOM

Ethan
Ethan Ravaillac
Informacje
Pełne imię i nazwisko Ethan Ravaillac
Wiek 27
Rasa Człowiek
Zajęcie Bycie zbirem

Ethan jest jednym z tych typów, którym nigdy nie chciałbyś zaleźć za skórę. Jest on zbirem specjalizującym się w zabójstwach na zlecenie, szpiegostwie i kradzieżach. Nie przepada za otwartą walką i woli atakować z zaskoczenia kryjąc się w cieniu. Jest wyjątkowo chciwy i bezwzględny. Dla zysku byłby w stanie zabić każdego. Jedyna osoba która się dla niego liczy to jego siostra, która znając mordercze zapędy Ethana potrafiła go zawsze uspokoić.

Historia

Jedyne co wiadomo o przeszłości Ethana to to, że w raz z siostrą był wychowywany przez ojca w domu swojej tragicznie zmarłej matki. Krążą plotki, że ojciec Etana był mistrzem złodziejów i szkolił go od najmłodszych lat. Podobno jego ojciec przed śmiercią narobił strasznych długów u lokalnych lichwiarzy, dlatego Ethan był zmuszony do pozostawienia swojej siostry i wyruszenia w podróż w poszukiwaniu roboty odpowiedniej dla jego fachu.

Uzbrojenie i umiejętności

Do jego uzbrojenia należą dwa sztylety, które służą do bezszelestnego uciszania przeciwników. Ethan potrafi również nimi niezwykle celnie rzucać co jest niezastąpione przy ściganiu jego ofiar. Posiada również krótki miecz, którego używa do walki wręcz lub gdy nie ma dostępu do sztyletów. Niezastąpionym sprzymierzeńcem Ethana w wielu sytuacjach okazała się jego lekka kusza z której jednak nigdy nie lubił korzystać. Pod swoim starym pozszywanym płaszczem ukrywa sakwę, torby na bełty oraz parę skórzanych kieszeni w której trzyma fiolki z wywarem z cykuty, wilczej jagody oraz jadem żmii. Jego wiedza na temat warzenia trucizn jest stosunkowo niska dlatego Ethan zaopatruje się w nie na czarnym rynku. Potrafi się dobrze skradać oraz wspinać na budynki jednak jest stosunkowo zbyt porywczy żeby te umiejętności wykorzystać w pełni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki