FANDOM

Hellgath
HellgathFlag
Informacje
Pełna nazwa Imperium Nordyckie Hellgath
Kultura Nordycka
Religie Nordyk Nordyzm – 99%
Suomeńczyk Suomenizm – 0,6%
Hellenista Hellenizm – 0,4%
Rasy Ludzie – 99,7%
Elfy – 0,3%
Władca John II Cruach

Helgath — kraj na północy w okolicach dawnego Tytanu, obecnie ziem nieumarłych. Krajem tym władają Nordowie, pradawni najeźdzcy z północy. Na razie nie wiadomo o nich wiele ponieważ od apokalipsy tylko nieliczne jednostki dostały się tam i wróciły w jednym kawałku.

Historia

Pierwsze wzmianki o niszczycielskich najeźdźcach sięga 3 roku c.l. Wówczas wikingowie okupowali północne oraz fragment południowego Xyneth. Później świat słyszał o ich wyczynach lecz nikt nie był na tyle dzielny aby się do nich zbliżyć. Legendy mówiły że Lodowa Czeluść jest miejscem gdzie znajduje się serce piekieł z którego wychodzą demony i przybierają postać ludzką. Dopiero w 970 roku dokonano pierwszego ataku na wikingów. Tego czynu dopuścili się orkowie którzy ponieśli klęskę. Później w Hellgath nastała era spokoju a oni grabili tylko odległe krainy wtedy jeszcze niecywilizowane. Hellgath później straciło swój charakter barbarzyński i wstąpiło do unii państw Xynethskich która w trakcie apokalipsy się rozpadła. Hellgath zostało przeniesione przez Kamatura na jeszcze bardziej odległą północ. Obecnie Hellgath wróciło do grabienia, niszczenia i palenia.

Życie w Hellgath

Życie w Hellgath nie jest wcale łatwe. Mężczyzna jest tam albo wojownikiem albo rzemieślnikiem. Ze względu na panujący tam lód nie można hodować zwierząt ani uprawiać na roli. W Hellgath jest również niewola. Aby żyć w wyższym standardzie potrzeba mieć conajmniej paru niewolników. Obecnie władca pracuje aby podnieść standard życia w kraju.

Armia

Armia Hellgath słynie z powodu najpotężniejszej na świecie marynarki oraz ich brutalnych metod walki. Słabym elementem wojska jest jazda ponieważ nie dość że jest nieliczna to jeszcze biedna. Aby dostać się do armii należy być obywatelem tego państwa oraz człowiekiem, jeśli te warunki się nie spełni to można się dostać jedynie do drugorzędnej armii dla innych ras, niewolników itp.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki