FANDOM

TULS

Ten artykuł jest w fazie Alfa/Beta i jeden z użytkowników go edytuje, prosimy by tego nie edytować bez zgody użytkownika Rzymianin

Imperium Atlanty - państwo leżąca na północy Atlanty, zamieszkane przez zwierzoludzi, hominidy, maorysów i meklarów.

Struktury Państwa

Państwo posiada silnie scentralizowaną władzę trzymają przez Imperatora Rodana. Pomniejszą władzę na kontynencie sprawują Wajdeloci - magowie będący bezpośrednimi wasalami Imperatora. W kraju obowiązuje ścisły system feudalny - Najwyżej pod Imperatorem i na równi w Wajdelotami stoją przedstawiciele rady Meklarów - pradawnej rasy podobnej ludziom, najpewniej ich pierwotnej, mniej udaje formie upadłych. Niżej znajdują się przedstawiciele tzw. Gwardii Honorowej, złożonej z nie-zwierzoludzi. Ich przedstawiciele to głównie Hominidzi, Mandorianie oraz przedstawiciele czarnego ludu. Pod nimi znajduje się Armia Imperialna złożona ze zwierzoludzi wcielonych do wojska, pod nimi zaś znajduje się pospólstwo składające się z całego cywilnego społeczeństwa.

Gwardzista Honorowy

Gwardzista Honorowy wywodzący się z czarnego ludu

Armia

Na wojskowość kraju składa się opłacana żołdem Armia Imperialna - jej przedstawiciele to głównie zaciągnięci siłą do wojska chłopi i mieszczanie a także mniej zamożni kupcy czy kapłani. Z tych ostatnich często rekrutuje się kapelanów - bitewnych kapłanów których zadaniem jest wznoszenie morale oraz udzielanie poległym ostatniego namaszczenia. Poza tym istnieje również Gwardia Honorowa - elitarna formacja wojskowa stworzona na usługi Imperatora. Stanowi ona elitę, jego straż a także sprawuję piecze nad niższymi wymiarami wojskowymi - między innymi Armią Imperialną. Najwyżej w hierarchii wojskowej stoi Straż meklarska - osobista drużyna Imperatora złożona z meklarów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki