FANDOM

Infernatil
Infernatil
Informacje
Wiek ok. 5000 lat
Rasa Bóg (przez niektórych uważany za demona)
Rola Bycie bogiem ognia, szału i pożogi
Status Pełni swoje funkcje w niebiosach

Infernatil jest bogiem ognia, szału i pożogi. Należał do jednego z najstarszych kręgów bogów elementarnych, którzy byli odpowiedzialni za żywioły i zjawiska zachodzące w przyrodzie. Był patronem piromantów i magów ognia przede wszystkim w Goldensaw. Przez konfilkt z resztą bogów elementarnych, których pokonał został poddany brutalnym torturom przez resztę, a następnie spętany łańcuchami i uwięziony w środku Piramidy Szaleństwa. Na Piramidzie ciążyła straszliwa klątwa powodująca obłęd u śmiałków którzy odważyli się do niej zbliżyć. Infernatil jest również jednym z najstarszych bogów na kontynencie.

Historia

Sprawował kluczową rolę w utrzymymywaniu harmonii na świecie razem z resztą bogów elementarnych, jednak różnił się od nich się od nich przede wszystkim wielkimi ambicjami. Uważał, że nie są mu oni do niczego potrzebni i pragnął pełnej władzy nad żywiołami. W końcu po wielu kłótniach doszło do strasznego konfilktu i walki między Infernatilem a resztą bogów elementarnych w wyniku której bóg ognia zwyciężył i pochłonął ich w całości kilkakrotnie zwiększając swoją moc. Skutkiem jego zwycięstwa był chaos i dysharmonia na świecie, gdyż nie był w stanie sam zapanować nad zjawiskami przyrodniczymi. Svantevit postanowił ukarać Infernatila za swoje chore ambicje i poddał go okrutnym torturom, które jednak go nie złamały i do końca nie wyrzekł się swoich mocy. Główny bóg w obawie przed zemstą postanowił go spętać łańcuchami zguby, które spowodowały znaczne osłabienie mocy Infernatila oraz umieścił go wewnątrz Piramidy Szaleństwa w okół której panuje straszna klątwa powodująca u zwykłych ludzi obłęd i utratę zmysłów, a u bogów halucynacje. Od spętania zdrajcy mógł uwolnić jedynie bóg, jednak Svantevit doskonale wiedział o tym, że Infernatil nie miał praktycznie żadnych pozytywnych stosunków z innymi bogami więc nie istniało ryzyko, że ktoś go uwolni. Po Apokalipsie siła łańcuchów zguby znacznie osłabła, co sprawiło, że boga ognia prawdopodobnie mogą uwolnić istoty słabsze od boga. Chodzą słuchy, że Ten który uwolni Infernatila z jego więzienia zyska jego szacunek oraz wsparcie co patrząc na ogromną moc i jego wiedzę zdaje się być niezwykle w cenie. Przez osłabienie efektów spętania przez łańcuchy zguby Infernatil był w stanie wysłać swojego sługę- lewitującą czaszkę o imieniu Chuck do bogów w ROPBie z prośbą o pomoc w uwolnieniu go. Po pokonaniu sługusów Skarana i zniszczeniu Piramidy Szaleństwa Infernatil zgodził się pomóc rebeliantom w obaleniu Svantevita przy okazji dostając okazję do zemszczenia się za wyrządzone mu krzywdy. Po bohaterskiej walce i pokonaniu Svantevita Infernatil pozostał w niebiosach gdzie powrócił na swoje stanowisko boga ognia.

Charakter, umiejętności oraz stosunek do innych bogów

Przerażał resztę bogów ze względu na swoje nagłe ataki furii oraz władanie destrukcyjnym żywiołem. Jedynym bogiem jakiego Infernatil szanował był Azerion, gdyż imponowała mu jego potęga i bezwzględność. Był również niezwykle chamski i arogancki, przez co żaden z bogów nie dażył go szczególną sympatią. Uwięziony bóg mimo swojego paskudnego charakteru był niezwykle skutecznym i sumiennym nauczycielem, gdyż zdecydował się przekazać tajniki władania magią ognia magom z Goldensaw oraz innych odległych krain. Przez to piromanci i magowie nazywani "Dziećmi Ognia" oddawali mu cześć i uznali go za swojego patrona a nawet czczą go do dziś. Wygląda na to, że władca ognia ma więcej szacunku do istot ludzkich niż do istot boskich, gdyż nigdy nie zamordował nawet jednego człowieka. Jest niezwykle inteligentny i posiada ogromną wiedzę na temat magii ognia i historii świata. Pragnie zemsty na Svantevicie za jego okrucieństwo i skazanie go na ciężkie więzienie dlatego zamierza przyłączyć się do ruchu oporu w zamian za odzyskanie wolności. Do jego najpotężniejszych umiejętności należy między innymi:

  • Piroklazm – czyli uwolnienie destrukcyjnego strumienia czystego ognia, który spala wszystko na swojej drodze
  • Ognisty Deszcz – Wywołanie ognistej chmury która po chwili zaczyna razić duży obszar milionami niewielkich ognistych pocisków oraz duszącymi oparami
  • Tchnienie Piekła – wywołuje ogromny słup ognia który powoduje ogromną ognistą eksplozję, która spala wszystko w swoim pobliżu oraz zużywa praktycznie cały tlen w okolicy.

Jego zwęglone ciało płonie od niemal 5000 lat. Infernatil najczęściej unosi się nad ziemią oraz wykorzystuje każdą wolną chwilę aby przekazywać tajniki magii ognia oraz samemu je rozwijać. Od zawsze próbował kontrolować swój wybuchowy charakter z dosyć marnym skutkiem.

Ciekawostki

  • Infernatil większość czasu spędza w powietrzu unosząc się nad ziemią, ponieważ uważa, że szkoda mu czasu na poruszanie się pieszo.
  • Większość czasu spędzał pogłębiając swoją wiedzę i rozwijając swoją moc i umiejętności dlatego swego czasu był jednym z najpotężniejszych bogów.
  • Infernatil określa się jako "Ogień który oczyści świat"
  • Potrafi rozgrzewając się pochłaniać tlen w pobliżu i powodować duszności u zwykłych ludzi.

Cytaty

JESTEM OGNIEM, KTÓRY OCZYŚCI ŚWIAT

MOGĘ WYBUCHNĄĆ GNIEWEM

Ognie piekielne są pod moją komendą

Czas na grilla HAHAHAHAHAHA

— Infernatil przed bitwą w niebiosach

MMMMM pachnie jak kurczak... mocno przypalony kurczak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki