FANDOM

Jack Parker
Jack2
Informacje
Imię i Nazwisko Jack Parker
Rasa Człowiek
Wiek 23 lata
Rodzina Nieznana
Zajęcia Brak konkretnych

Jack Parker - mag, były uczeń Ajexego, zapatrzony w legendy o wielkich wojownikach, pragnął zostać jednym z nich. Został zabity przez gargulca w trakcie szturmu na pałac Svantevita, w niebiosach, wskrzeszony przez swojego mistrza.

Wygląd

Jack nosi czerwony płaszcz, a pod nim koszulę oraz spodnie, ma jasne, długie włosy i szaro-niebieskie oczy.

Charakter

Jack to energiczny młodzian. Brakuje mu nieco opanowania i powściągliwości - myśli że zostanie mistrzem w walce jest proste i łatwe do osiągnięcia. Jest miły ale łatwo go zdenerwować, nie należy też do osób specjalnie cierpliwych.

Historia

Jack urodził się w Goldensaw jako syn jednego z żołnierzy. Został posłany do Dojo wraz z listem od Ojca, w którym ten prosił Yuri o przyjęcie go do Dojo. Szkolił się tam głównie pod względem fizycznym, właściwą naukę magii podjął pod opieką Ajexego, który namówił go do dołączenia do ROPB. W ROPB, z pomocą Ker'blessa poznał tajniki magii ognia, burzy i bogobójstwa, nauczył się również władania toporem. Czicił Yril i Chillim jako bóstwa, walczył dzielnie aż do samego końca, kiedy to zginął z rak gargulca. Ajexy wskrzesił go, a ten udał się do Sonerviller w celu przygotowań do swej podróży do Noramaki.

Relacje

  • Yuri Sakazaki - zna ją, ale ma ją za zbyt tradycyjną sensei.
  • Ajexy Xerioth - ma go za potężnego, ale wyrozumiałego półboga. Jest także jego uczniem, szanuje go i ma za dobrego wodza. Nigdy nie kwestionuje jego poleceń.
  • Zorrozo von Lucius - nienawidzi go za rzekomy gwałt.
  • Kyo LightEmber - uważa go za silnego wojownika, od którego mógłby się wiele nauczyć.
  • Catherine - ma ją za silną i skuteczną sensei
  • Chillim - jest jej bezgranicznie oddanym wyznawcą.
  • Yril - ma ją za godną czci boginię, choć nie jest jej tak oddany jak Chillim
  • Ker'bless - ma go za wielkiego maga, jest mu posłuszny i chętnie się z nim uczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki