FANDOM

Informacje

Ker'bless
1365994742661
Informacje
Inaczej Vergenblake

Łowca demonów
Kundel Cesarzowej [1]

Płeć Mężczyzna
Wiek Bliżej niezidentyfikowany [2]
Rasa Mroczny elf
Rodzina Ar'bless (siostra)
Stan Żywy

Ker'bless jest byłym członkiem rebeliantów oraz jednym z najsilniejszych z boskich wybrańców.

Wygląd zewnętrzny

Jest on elfim mężczyzną o średnim wzroście. Na co dzień chodzi ubrany w purpurowy szlachecki strój, z podpiętymi ludzkimi czaszkami do pasa. Posiada czerwone oczy, przeciętnie długie czarne włosy oraz nosi kolczyki na uszach.

Po kilku miesiącach, podczas pobytu w Fusroh, Ker'bless zmienił lekko swój ubiór. Pierwsza istotna zmiana - pozbycie się ludzkich czaszek z pasa. Na jego szyi zaś zagościł długi, lekko porwany na skutek wielu pobocznych wypraw czerwony szal. W ciągu upływu następnych tygodni, Ker'bless zmienił swój strój. Jako oficer postanowił oddać jednemu z krawców swoje szaty, które zostały przerobione mniej więcej na coś imitujące z wyglądu mundur.

Zachowanie

Jego charakter należy do poważnych, niekiedy wręcz przerażających osobowości. Nienawidził wszystkich demonów oraz ich wyznawców, przez co jeszcze za życia jako śmiertelnik został łowcą demonów.

Jest nieco oschły w stosunku do znajomych i przyjaciół, traktując ich przeważnie powierzchownie. Jak uważa, lepiej dla niego by nie zyskał niepotrzebnie większej ilości pozytywnych relacji z osobami, z którymi siłą rzeczy będzie miał w pewnym momencie zerwany kontakt. Jednak, gdy zawiąże z kimś bliższy kontakt, potrafi wtedy okazać swoją sympatyczną stronę.

Przypisy

  1. Pogardliwie nazywany przez niektórych z bóstw, półbóstw i boskich wybrańców.
  2. Głównie z powodu anomalii czasowych, w których przebywał w czasie pobytu w innych wymiarach. Czasami sądzi, że w postaci boskiego wybrańca żyje już od tysięcy lat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki