FANDOM

Historia

TULS

Ten artykuł jest w fazie Alfa/Beta i jeden z użytkowników go edytuje, prosimy by tego nie edytować bez zgody użytkownika Ajexy

Dzieciństwo

Leonardo razem ze swoim bratem dorastał na dworze książęcym na ziemiach Goldensawskich. Ze względu na ich pochodzenie, jakim było nazwisko ówczesnego księcia prowincji Goldyn, młodzieńcy byli traktowani należnie przez służbę. Byli oni uczeni przez ich ojca, Jakoba, by być jak najlepszymi przyszłymi władcami księstwa. Po skończeniu 5 lat Leonardo został wysłany na przymusowe szkolenie bojowe od najętego rekrutanta. Rok później także został dołączony na nauki korzystania z magii. Dla Leo przywyknięcie do nowego klimatu oraz lekcje korzystania z broni białej stały się wówczas sporym wyzwaniem. Tak więc spędzał on sześć dni w tygodniu w Netherthorskiej szkole magów, zaś wracał do pałacu jedynie we wtorki. Żył tak przez następne dwa lata.

Chłopiec jak na siedmiolatka, który ma na zadaniu możliwe stanie się księciem w przyszłości, uczył się dość średnio. Walka bronią białą była dla niego piętą achillesową, jednakże radził sobie dość dobrze w strzelaniu z łuku. W magii jednak wypadał najgorzej. Całkowicie nie znał się na korzystaniu z wybranej przez niego mocy, jaką ówcześnie była magia zniszczenia, dokładnie żywioł lodu.

W pewnym momencie podczas swojego wtorkowego przyjazdu do domu rodzinnego, młodzieniec zastał rodziców podenerwowanych. Początkowo próbował porozmawiać co się dzieje z matką, jednak ostatecznie został jedynie wygoniony do brata. Od niego zaś dowiedział się, że rodzice od pół tygodnia są w kłótni z powodu ich wizerunku, jaki mieć będą dzieci za kilka lat. Leonardo zasugerował bratu głębiej poznać przyczynę tej sprzeczki oraz dowiedzieć się, o jaką przemianę może chodzić. Udał się więc on razem z bratem do księcia, który wtedy pił wino podczas czytania książki. Chłopak spytał się ojca wprost, o co chodzi w tej całej przemianie. Po krótkiej chwili ten wyjaśnił mu o rasie arventorów oraz to, jak on będzie w przyszłości wyglądał razem ze swoim bratem. Potem dodał, że dzieci będą musiały stracić swe uskrzydlenia oraz poroże, by dalej wyglądać jak ludzie i mieć dalszą możliwość rządzenia tym regionem w Imperium Algath. Wtedy też do pokoju weszła ich matka, po czym zaczęła się w pokoju zażarta kłótnia. Jej wynikiem było opuszczenie przez księżną oraz Ajexego pałacu oraz uczynienie z Leonarda najważniejszym kandydatem do odziedziczenia tytułu.

Wojna domowa w Algath

Kontynuacja rządów po ojcu

3 Konflikt wśród państ na kontynencie Xyneth

Rebelia boska

Los po zakończeniu buntu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki