FANDOM

Ludzie są potężną, bardzo liczną rasą na świecie. Posiadają silnych wojowników w walce zwarciu, jak i równie potężnych magów zdolnych wyszkolić się w wielu rzeczach. Ich pojawienie się w większych skupiskach na świecie wywołało zapoczątkowanie się nowej ery, trwającej do dzisiaj.

Pochodzenie i geneza pierwszych ludzi

Historia ludzkości jest tematem dyskusyjnym niemalże od zawsze - jedni uważają że są zmutowanymi elfami którzy się zbuntowali by zbudować własne utopie, inni że są arventorami u których potrzeba posiadania skrzydeł i poroży przepadła w miarę ewolucji, jeszcze inni że bogowie stworzyli ich w celu stworzenia budynków w których mają oddawać im cześć. Ostatecznie naukowcy w 1985 roku c.l. uznali że geneza ich pochodzenia jest właśnie ze strony arventorów (o czym świadczy ich kultura, niektóre pogańskie religie oraz zachowania instynktowne).

Wydarzenia w których brała udział ludzkość

  • 1004 rok - wybuch Pierwszej Wojny Globalnej, wybuchła z powodu chęci odebrania suwerenności pierwszemu ludzkiemu państwu przez orków, trwała przez 30 lat - kończąc się rozbiciem ludności na kilkanaście grup które wyruszyły w kilka stron świata.
  • 1 czerwca 1750 - 10 września 1799 roku - Druga Wojna Globalna, więcej informacji znajduje się tutaj.
  • 3 marca 2040 - Wojna Arjo-Elficka - Imperialistyczna wojna wywołana przez potężne jak na tamte czasy państwo - Kaganat Arjów.
  • 1 stycznia 2051 - Błyskawiczna wojna pomiędzy Unią Upadłych a Zielonym Królestwem. Upadli zaatakowali te państwo razem ze swoim sojusznikiem - Kaganatem Arjów pod pretekstem że Zielone Królestwo chce dążyć do władzy nad światem. W rzeczywistości wojna była pokazem w celu zagrożeniu światu nową technologicznie zaawansowaną bronią Upadłych.
  • ok. rok 2055 - Nadejście apokalipsy, która według wielu fanatyków była karą za skok technologiczny i masowe ludobójstwa wywołane przez rasę ludzką. Od czasów gdy ta apokalipsa się skończyła, wszelkie informację o broni sprzed kilkunastu lat postanowiły być zabrane do grobu, w celu uniemożliwienia młodszemu pokoleniu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki