FANDOM

Magia iluzji należy do magii-pułapki, która ma na zadaniu wywołać dezorientacje w szeregach wroga. Była wykorzystywana przez armię hermańską w czasie 2WG przez magów bitewnych. Ze względu na bliźniacze podobieństwo do sztuki przywoływania, morale armii wroga często były niskie, ponieważ bali się, że walczą z nierównie większą armią przeciwnika.

Zastrzeżenia co do stwora iluzjonisty

W odróżnieniu do magii przywoływania, iluzjoniści nie mają swojej bestii na zawsze. W przypadku starć, pobierają ze swojego ciała drobną ilość energii magicznej, co zawsze po pewnym czasie skończyłoby się przeciążeniem organizmu. Z tego powodu iluzje zawsze znikają, gdy mag-iluzjonista umrze. Magia ta ma też inną, sporą wadę - stwory nie mogą zadać fizycznych obrażeń, dlatego przeważnie magowie wykorzystują jako iluzje istoty, które potrafią także władać z jakąkolwiek magię.

Inne

  • Iluzjoniści potrafią wytworzyć kopię każdego stwora, człowieka oraz przedmiotu.
  • Za czasów złotego wieku w Xyneth, bardzo często była wykorzystywana przez archeologów oraz uczonych za umiejętność, dzięki której mogą odwzorować miejsca oraz ludności opisane w kronikach.
  • Magia ta nie jest zdatna do imitowania innych gatunków magicznych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki