FANDOM

Magia ognia — jedna z najpopularniejszych domen magicznych, zarazem najczęściej wykorzystywana z mocy elementarnych. Jej zastosowanie jest na tak zróżnicowanym poziomie, że w dzisiejszym świecie magia ta służy nie tylko w boju - bardzo często jest stosowana przez różnego rodzaju wytwórców. Magia ta niezwykle łączy się z innymi, przez co dochodzi do niewiarygodnych ewolucji z rąk magów.

Najczęstsze techniki z tej domeny magicznej

  • Kula ognia; – prawdopodobnie najbardziej znana umiejętność z tej domeny na świecie. Polega ona na utworzeniu w rękach maga kuli z płomieni, którą potem ciśnie w kierunku nieprzyjaciela.
  • Osobny artykuł – Czar wybuchu.
  • Deszcz meteorów – czar będący połączeniem mocy dwóch domen - ognia oraz ziemi. Jest to niezwykle potężne, jak i zarazem niebezpieczne dla samego maga umiejętność, zdolna wywołać zniszczenia na ogromną skalę. Jest to niezwykle wyczerpujące, zarazem trudne do nauczenia się zaklęcie.

Inne

  • Bogiem, który jest patronem ognia jest Infernatil.
  • Bardzo często podczas fuzji magicznej, dochodzi do zmiany barwy płomieni. W zależności od tego, ogień może zyskać na specjalnych właściwościach.
  • Jest jedną z wielu domen mocy zniszczenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki