FANDOM

Magia podróży jest dziedziną magiczną, która jest częściowo zakazana. Odpowiada ona mocy umożliwiającej podróż w dalekie miejsca w miarę krótkim przedziale czasowym. Jest uznawana za przeciętnie-trudną do nauczenia się dziedzinę, używana jest przez bogatych kupców, którzy zakupili możliwość nauki tej mocy w klasztorach oraz w niektórych wieżach magów-samotników. Magia ta jest połowicznie zakazana, z powodu częstych zamachów terrorystycznych i ułatwianiu kradzieży. Ważne dla tej magii jest znanie geografii, oraz znajomość biegle języków obcych.

Najbardziej znane techniki magiczne oraz ich zastosowania

  • Teleportacja. Jest to sztuka umożliwiająca pojedynczej jednostce zjawić się w określonym miejscu. Jest rzadko stosowana z powodu niepraktyczności dla kupców (brak możliwości teleportacji przedmiotów niebędących w ubraniach). Jak na tą magię jest prosta w nauce.
  • Korzystanie portali/wyrw. Jest to najatrakcyjniejsza technika z tej magii, znana przez bogatych kupców oraz większość magów. Jest uznawana za najbardziej podstawowy czar dla magów. Umożliwia podróż przez niego dla kilka osób, oraz nawet niekiedy przejazd konnic. Jest dla średnio-zaawansowanych.

Inne

  • Niezwykle łączy się z magią czasu.
  • Została częściowo zakazana już w pierwszym tysiącleciu c.l., dlatego do tej pory nie została rozwinięta tak jak spora część innych magii.
  • Nie jest przeznaczona pod walkę, jednak można niekiedy spotkać szalonych wojowników korzystających z niej w celu zwyciężenia pojedynków. Mimo przewagi nad przeciwnikiem, atakujący po pewnym czasie pada z powodu osłabienia spowodowanego przez nadmierne zużywanie mocy.
  • Według wierzeń, magia ta powstała dzięki Ezzqiertiemu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki