FANDOM

Magia przywoływania jest jedną z bardziej atrakcyjnych dziedzin magii na wschodniej części kontynentu Xyneth. Ta dziedzina magiczna odpowiada za przyzwanie określonego typu stwora - najczęściej jest to jakieś zwierzę, niekiedy też jakaś dzika rasa. Trudno jest określić, czy mag stosujący się tej sztuki magicznej jest przywoływaczem, czy iluzjonistą.

Dzieci Chaosu

Jako, że magia przywoływania łączy się z innymi dziedzinami, to oczywistym jest fakt, że mogło powstać do fuzji. Tzw. Dzieci Chaosu są przywoływaczami bestii z najniższego kręgu. Korzystają oni z niezwykle potężnej domeny chaosu, by móc okiełznać te niezwykle potężne stwory. Niestety, użytkownicy hybryd tych dwóch magii mają niezwykle niszczący wpływ na kręgi wymiarowe, głównie z tego powodu, że istoty niższe mocno zaburzają ład pomiędzy kręgiem średnim, a kręgiem niższym. Tylko nieliczne jednostki mają prawo zostać Dziećmi Chaosu.

Inne

  • Jest bliźniaczo podobna do Magii iluzji.
  • Przywołane stwory są posłuszne jedynie dla maga, który jest przywołał. W przypadku jego śmierci, stwór zaczyna zachowywać się jak dziki osobnik, nie zwracając uwagi na stronnictwa z którymi będzie walczył.
  • Niezwykle się łączy z domeną chaosu oraz nekromancji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki