FANDOM

Magie elementarne — zbiór podstawowych czterech magii; ognia, ziemi, wody i powietrza.

Magie elementarne[1]

  1. Magia ognia – Zdecydowanie jedna z najpopularniejszych magii elementarnych. Jest najczęściej wykorzystywaną w walce na większą skalę (głównie przez magów bitewnych) oraz służy często przez zwykłych magów w celu zarządzania gospodarstwami domowymi/pracami w manufakturach. Głównym bogiem odpowiadającym wcześniej za tą domenę był Infernatil.
  2. Magia ziemi – Najmniej popularna magia, ze względu na częściowe zakazanie kilkunastu czarów przez ŁZM, zarazem najbardziej niszczycielska. Aktualnie jest wykorzystywana głównie przez magów, pracujących dla architektów. Bogiem reprezentującym tą domenę był Titanus.
  3. Magia wody – Druga pod względem popularności domena magii elementarnych. Jest stosowana przez kapłanów, magów bitewnych oraz tradycyjnych pomniejszych magów. Dzieli się na kilka mniejszych domen. Bogiem odpowiedzialnym za tą domenę był Aqualinux.
  4. Magia powietrza – Najczęściej wykorzystana magia przez kapłanów oraz magów specjalizujących się tymczasowym zwiększeniem siły towarzyszów. Cechuje się także niezwykle ważną umiejętnością wyciszania odgłosów poruszania się używającego, przez co zyskała złą sławę. Bogiem tej domeny był Vertemir.

Przypisy

  1. Numeracja zgodnie ze stopniem trudności. 1 = najtrudniejsza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki