FANDOM

Malcolm Jones
Czarny Mag
Informacje
Imię i nazwisko Malcolm Jones
Rasa Człowiek
Wiek 67 lat
Rodzina Johny Jones - Bratanek

George Jones - Brat

Zajęcia Studiowanie czarnej magii

Malcom Jones — ogarnięty żądzą mocy i władzy czarnoksiężnik posiadający potężny artefakt.

Wygląd

Malcolm nosi maskę z czarnego metalu, ma czerwone, świecące oczy i siwe włosy zakryte kapturem. Spodnie, buty i rękawiczki ma tego samego koloru, nosi także pas z czaszką. Nigdy nie rozstaje się ze swoim kamieniem.

Charakter

Malcolm jest człowiekiem pragnącym mocy i władzy. Jest dokładnym przeciwieństwem swego brata i bratanka. Preferuje magię ofensywną i nie lubi pomagać ludziom, kocha ich za to zabijać. Ze swoją rodziną ma złe relacje i uważa ich wszystkich za nieudaczników.

Historia

Malcolm nie zawsze był złym człowiekiem. Niegdyś często uczył się zaklęć światła ze swoim bratem, chciał zostać medykiem. Lecz pewnego dnia odnalazł silny magiczny przedmiot, był to czarny kamień. Gdy wrócił z nim do domu od razu zamknął się w pokoju i zaczął praktykować czarną magię. Wkrótce stał się zły, zimny i wyrachowany. Po apokalipsie uciekł z domu i od razu zaczął od doszczętnego spalenia pięciu wiosek wraz z ich mieszkańcami. Czuł wtedy wielką satysfakcję i postanowił robić to dalej. Z pogodnego medyka zmienił się w bezlitosnego czarnoksiężnika ogarniętego żądzą władzy i mocy.

Relacje

  • Johny Jones – jego bratanek. Wie jedynie o jego istnieniu, uważa go za mięczaka tak samo jak jego ojca.

Ciekawostki

  • Malcolm ma mroczny humor
  • Zna podstawowe słowa z języka demonów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki