FANDOM

Maurezen
Maurezen
Informacje
Rasa Człowiek
Wiek 41 lat
Klasa Okultysta
Miejsce pobytu Invicta

Jest okultystą i byłym nomadem pochodzącym z Jerren. Został wygnany ze swojego plemienia z powodu swojego chorobliwego zainteresowania demonologią i okultyzmami. Błyskotliwy i tajemniczy mistrzowsko włada magią śmierci i chaosu oraz w dużym stopniu zna się na piromancji. Obecnie podróżuje z paladynem Arkantosem, z którym zajmuje się zabijaniem różnych bestii na zlecenie.

Historia

Maurezen urodził się w Jerreńskim plemieniu nomadów. Od najmłodszych lat razem ze swym ludem prowadził koczowniczy tryb życia i był uczony jak przetrwać w dziczy. w wieku 16 lat znalazł tajemniczy demoniczny artefakt zwany Uściskiem Czarta. Maurezen odkrył, że dzięki niemu jest w stanie porozumiewać się z demonami w piekle oraz używać magii ognia, chaosu i śmierci. Maurezen ku przerażeniu swoich współplemieńców zaczął się szkolić w używaniu swoich potężnych mocy. Po ponad 25 latach praktyki w końcu udało mu się osiągnąć mistrzostwo w używaniu magii śmierci i chaosu oraz zaawansowany poziom w posługiwaniu się piromancją. W tym czasie Maurezen narobił sobie wielu wrogów, którzy chcieli go za wszelką cenę wygnać z plemienia. Pewnego razu w wyniku intrygi Maurezen przez przypadek uśmiercił córkę wodza plemienia, za co został wygnany i potępiony. Maurezen uznał to za dobrą okazję do wyznawania demonicznych mocy bez żadnych przeszkód. Wyruszył daleko na północ i po paru tygodniach tułaczki napotkał paladyna Arkantosa, który akurat miał atak psychozy. Maurezenowi za pomocą magii udało się ocucić Arkantosa po czym zdecydowali się podróżować razem. Maurezen w tym czasie był już pod wpływem choroby zwanej demonomanią. Maurezen razem z Arkantosem dotarli do Invicty w celu zostania najemnikami i zarabiania pieniędzy.

Demonomania Maurezena

Maurezen z powodu ponad 20 lat spędzonych w osamotnieniu zaczął chorować na tzw. "Demonomanię". Oznacza to, że Maurezen żyje w przekonaniu, że jest opętany przez demona i musi mu służyć przez wieczność. Maurezen uważa również, że za składane ofiary jego demon obdarzy go potężnymi piekielnymi mocami nie z tej ziemi. Codziennie odprawia mroczne rytuały i pogrąża się w medytacji, aby jak najbardziej wspierać swojego demona. W przypadku Maurezena demonem, który go rzekomo opętuje jest Baronowa czyli Arcydemon płci żeńskiej, która jest żoną władcy demonów Bethrezena. Baronowa widząc ogromny potencjał Maurezena obdarzyła go bardzo niewielką częścią swojej mocy, aby dalej utrzymywac go w przekonaniu że jest opętany. Zamierza użyć go podczas wojny demonów jako swojego pionka.

Charakter i umiejętności

Maurezen z zachowania do nieznajomych jest milczący i tajemniczy, jednak do swojego kompana jest zwykle cyniczny i prześmiewczy oraz niezwykle złośliwy. Ma kompletnego fioła na punkcie służenia Baronowej i wpada w szał gdy ktoś próbuje podważyć jej istnienie. Zwykle sprawia wrażenie dość ponurego i ekscentrycznego. Zawsze ma przy sobie swój najcenniejszy skarb – Talizman Uścisk czarta. Maurezen pod względem rzucania pokręconych klątw i zaklęć osłabiających przeciwników nie ma sobie równych. Potrafi również wysyłać mordercze chaotyczne zarazy i unicestwiać przeciwników magią śmierci. Dodatkowo potrafi tworzyć ogniste implozje obezwładniające duże grupy przeciwników. Do jego najpotężniejszych umiejętności należą:

  • Szaleństwo – Maurezen przeklina wszystkich przeciwników przed sobą powodując u nich szał i obłęd oraz sprawiając że atakują siebie nawzajem
  • Uścisk pustki – Maurezen przywołuje portal pustki, z którego po pewnym czasie wyłania się ogromna macka jakiejś bestii, która z ogromną siłą miażdży i wyrzuca w powietrze wszystko na swojej drodze
  • Ognista implozja – Maurezen tworzy zniekształconą sferę obok przeciwników, która przyciąga ich w jedno miejsce po czym eksploduje ogniem
  • Requiem – Maurezen oznacza jednego przeciwnika jako skazanego na śmierć po czym wykonuje przerażający przenikliwy śpiew, który dosłownie unicestwia ciało i duszę ofiary.

Cytaty

Pomimo dziwactw Maurezena po jednej walce z nim zorientujesz się jak dobrze jest mieć go po swojej stronie

— Arkantos

Niekończąca się demoniczna potęga!

— Maurezen podczas używania swojej magii

Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie

— Maurezen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki