FANDOM

Historia

Młodość

Max jako dziecko, wychowywał się z rodzeństwem na terenach rodzimej posiadłości. Niestety dla niego, w pewnym momencie został zmuszony przez przeciwności losu, by został wysłany do swojego wuja na wychowanie, głównie z powodów problemów rodzinnych. W ten sposób wyprowadził się z Hermanii na daleki wschód, do Arii. Przez następne 7 lat wychowywał się na zasadach swojego wujka, Andrija Hoska, będąc w pewnym momencie jednym z najlepszych ludzi z jego gangu. Gdy skończył 15 lat, został wysłany ponownie do Hermanii, tym razem na swoją pierwsze, samodzielne zadanie. Miał wniknąć do pewnej klasy wybitnych, po czym przyprowadzić ich w końcu do najważniejszych członków Zabójców.

Pranie mózgu i Szalony Kapelusznik

W pewnym momencie, gdy podejrzenia Shuna już całkowicie się sprawdzały, ten postanowił wykorzystać swój dar na Maxie. W ten sposób przesłuchał on go, potwierdzając jego przynależność do Zabójców. Wezwał on swojego brata, który na miejscu za sprawą swoich mocy usunął z wspomnień Maxwella wszystko odnośnie jego misji, po czym puścił go wolno. Od tej pory młody Christel działał częściowo pod kontrolą Mezakich.

Relacje z rówieśnikami oraz Obrońcy

Przez następne tygodnie, Max poświęcił się normalnemu życiu, zapominając o poleceniu, które dostał od wuja. W tym czasie, rozwinął swoją znajomość z Natanem, Aleksandrem oraz Alicją, czasami też dogadując się z Shunem. Jednak, mafia szybko dała o sobie przypomnieć, gdy jeden z jej wpływowych członków osób - Jason, dokonał ataku na szkołę w czasie ich lekcji. Sprawca uciekł równie szybko, co się pojawił, niszcząc wcześniej większą cześć budynku poświęconego sali gimnastycznej. Max po pozbieraniu się z gruzów, natychmiastowo zauważył jednego ze swoich rówieśników rannego - Alicję. Postanowił zabrać ją do gabinetu pielęgniarki, licząc że ta kobieta razem ze swoim darem, będzie w stanie pomóc jej. Nie spodziewał się szybkiego przybycia siostry swojej przyjaciółki, która dzięki swojej mocy, dokonała tego, że jej rany się błyskawicznie zagoiły. Po jakiejś chwili zauważył też, że jego inny znajomy - Natan - także przyszedł do sali lekko ranny. Na całe jednak szczęście, nie skończyło się to jakoś szczególnie groźnie wobec nich, nie licząc drobnych blizn.

Na następny dzień, wychowawca - Savor ogłosił swej klasie, że od teraz będą oni pilnowani przez Obrońców. Byli to Dr. Peace, Śnieżyca oraz Zła. Max początkowo był wobec tego neutralnie nastawiony, jednak dzięki Natanowi zaczął stopniowo widzieć ogromne wady w działalności Obrońców, przekonując się do jego opinii na ich temat. Wierzył też, że był często pilnowany przez jedną z nich, Złą, z powodu jego uprzedzeń do nich.

Wycieczka do Hellgath

Jakiś czas później, pod koniec pierwszego roku szkolnego w Akademii Netherthońskiej, klasa udała się na wycieczkę. Zgodnie z ustaleniami, przypadło na lot na wyspy Hellgath.

Maxwell w czasie wycieczki spędzał głównie czas z przyjaciółmi z klasy, głównie z Alicją oraz z Aleksandrem. Dodatkowo wtedy zdał sobie sprawę, że z nieznanego dla niego powodu jest bardzo rozpoznawalny przez społeczeństwo nordyckie. Do końca wycieczki ta sprawa nie dawała mu spokoju, przez co głowił się z jakiego powodu jest tak rozpoznawalny przez ludzi z zagranicy.

Turniej zabójców - Deathwatch

Po paru spokojnych miesiącach, doszło do długo zapowiadanej przez media rzezi, zaplanowanej przez Obrońców. Polegała ona na wrzuceniu wszystkich najważniejszych zabójców na arenę oraz zmuszenie ich do zabijania się nawzajem, zaś ocalają pięćdziesiątkę wtedy nagradzano ułaskawieniem wszystkich zbrodni oraz pozwolenie im spokojne życie wśród społeczeństwa. Ten kontrowersyjny turniej był emitowany przez Hermańską Telewizję Narodową na żywo całodobowo. Dodatkowo prowadzący zdawali się jasno prowadzić to w sposób cyniczny, co jeszcze bardziej budziło niechęć wśród społeczeństwa.

Max od początku, do końca oglądał ten turniej zestresowany z powodu myśli, iż dwóch jego przyjaciół przymusowo biorą w nim udział. Jego zdaniem Shun został wysłany tam bez najmniejszego powodu, zaś tym bardziej nie sądził, że znajdzie tam Śnieżycę. Gdy w końcu ten szalony program dobiegł końca, Maxwell odetchnął z ulgą - nikt z jego znajomych nie zmarł w tej krwawej masakrze, wliczając w to nawet zdezerterowanych Obrońców. Wtedy też w jego głowie zaczęły coraz częściej rodzić się wątpliwości odnośnie moralności działań Obrońców. Od tamtej pory zaczął uważać, że to nie Zabójcy są zagrożeniem dla obywateli, lecz właśnie sami Obrońcy.

Stopniowa utrata samokontroli i pierwsze momenty szaleństwa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki