FANDOM

Nocturnus
Nocturnus
Informacje
Wiek ~3000 lat
Rasa bóg
Rola bóg mroku i terroru
Status Członek ROPBu

Nocturnus zwany również Łaskobójcą jest bogiem mroku i terroru oraz bratem Skarana, Morthena i Overona. Przed apokalipsą podlegał razem z resztą swoich braci Skaranowi do czasu aż nie został przez niego zdradzony i uśpiony. Został niedawno wybudzony ze śpiączki przez jego brata Morthena wskutek pokonania Skarana. Przebudzony półbóg mroku odzyskał swoje moce i zamierza walczyć razem z ruchem oporu z Svantevitem oraz wrócić do niebios aby nadal pełnić swoją rolę.

Historia

Przed Apokalipsą Nocturnus wraz z Overonem i Morthenem podlegali Skaranowi, gdyż posiadał on największą moc. Podobnie jak Skaran i Morthen szydził z Overona, gdyż uważał go za czarną owcę jego rodziny oraz bezużetycznego półboga. Jego zadziwiająca lojalność i oddanie zostało wykorzystane przez Skarana, który wyssał z niego całą moc tworząc straszliwą bestię, kwintesencję jego mocy – Ciemność. W wyniku utraty Swojej mocy Nocturnus stracił swoje ciało i pozostał po nim jedynie pancerz i ogromny dwuręczny topór zwany Pogromcą Nadzei. Zbroja i topór uśpionego Łaskobójcy została dobrze ukryta przez Skarana w sekretnym pokoju obok pewnego ołtarza. Skaran poprzez wchłonięcie ciemność stał się istotą niematerialną oraz zwiększył swoją moc kilkukrotnie. Gdy Morthen dowiedział się, że jego patron tak okrutnie potraktował jego brata to wpadł w szał i z pomocą Svantevita odebrali całą moc Skaranowi i zamknęli go razem z Ciemnością w pustce. Morthen przez wiele lat poszukiwał pancerza Nocturnusa w celu obudzenia go. Niestety, z marnym skutkiem. Po Apokalipsie magiczna pieczęć chroniąca ukryty pokój, w którym była porzucona zbroja Nocturnusa osłabła. W wyniku osłabienia pieczęci chroniącej pokój Dorth'howi udało się go wykraść. W wyniku dalszych działań pancerz oraz topór Nocturnusa znalazł się w obozie ROPBu, skąd później został przetransportowany do zamku Skarana. W Wyniku pokonania Skarana, Ajexy zamknął ciemność w runicznym ostrzu, którym posłużył się Morthen aby obudzić Nocturnusa. Zbudzony Nocturnus okazał swoją wdzięczność poprzez dołączenie do ruchu oporu i chęć zgładzenia Svantevita. Po pokonaniu Svantevita Nocturnus został wynagrodzony przez Chillim, która uczyniła go bogiem mroku i terroru. Obecnie znajduje się w niebiosach gdzie pełni swoje nowe funkcje.

Charakter, umiejętności oraz stosunek do innych bogów

Nocturnus znany jest ze swojego spokojnego, jednak mrocznego charakteru. Jest wyjątkowo cierpliwy oraz lojalny, jednakże poprzez zdradę Skarana stał się dosyć nieufny i małomówny. Jego przydomek Łaskobójca wynikał z faktu, iż uważał, że litość jest cnotą głupców i tchórzy. Posiada ogromną siłę fizyczną oraz potrafi zaklinać swoją broń magią ciemności która skutecznie pozbawia życia wszelkie istoty żywe. Do jego najpotężniejszych umiejętności należą:

  • Paranoja – Nocturnus przywołuje magiczną mgłę, która wywołuje halucynacje u przeciwników zmuszając ich do ucieczki.
  • Demoniczna Gilotyna – Nocturnus wzbija się z toporem w powietrze i z ogromną siłą uderza w przeciwnika najczęściej przecinając go na pół.
  • Nagła Śmierć – Nocturnus wystrzeliwuje strumień czystej ciemności, który po zderzeniu się z śmiertelnikiem powoduje jego natychmiastową dezintegrację.

Przed apokalipsą miał dobre stosunki ze swym bratem Morthenem oraz oczywiście ze Skaranem. Po odzyskaniu przytomności Nocturnus odnosi się do wszystkich z wyjątkiem Morthena nieufnie oraz stara się nie robić sobie wrogów.

Ciekawostki

  • Obecnie Nocturnus jest czymś w rodzaju ożywionej zbroi. Półbóg mroku jest połączony ze swoim pancerzem duchową więzią. 
  • Według legend Nocturnus nie oszczędził nigdy żadnego swojego przeciwnika dlatego większość ludzi się go boi nawet wyznawać.
  • Nocturnus żywi się strachem śmiertelników więc ciągłe konfikty na kontynencie go wzmacniają
  • Nocturnus za pomocą swoich mocy potrafi kontrolować morale armii dzięki czemu jest skutecznym i przydatnym manipulatorem.

Cytaty

Litość to puklerz na użytek SŁABYCH. Łaska to SŁABOŚĆ. Litość to ŚMIERĆ.

Wszyscy, których dosięgnę wzrokiem, zostaną OSĄDZENI.

To miejsceeee jest obrzydliweeeeee

— Nocturnus gdy po raz pierwszy zobaczył krajobraz Eller po odzyskaniu przytomności

Strach definiuje naszą przeszłość, naszą teraźniejszość, a nawet naszą przyszłość

Więcej z Fandomu

Losowa wiki