FANDOM

Projekt "Hazuko" jest tajemniczym badaniem Szalonego Kapelusznika odnośnie potencjału, jaki Boski Gen może dać wybitnemu. Potocznie projekt ten był nazywany "Sztuczne Bóstwo", ze względu na potężne moce, jakie zapewniał Boski Gen. Prace te były wspierane przez Obrońców.

Projekt ten był życiowym badaniem Ishimeru, który rozpoczął się długo przed jego dołączeniem do Obrońców. Mimo wszystko, wiele naukowców uznaje ten projekt za niezwykle niemoralny, ze względu na wykorzystywanie do niego żyć wielu ludzi, zwłaszcza dzieci.

Geneza projektu

Prace nad badaniami rozpoczęły się, gdy Mezaki zaczął rozwijać zainteresowanie nauką i biologią. Wierzył, że da się stworzyć sztuczny dar, który będzie na tyle potężny, że po wszczepieniu to w człowieka, pojawi w nim się niewiarygodnie potężna moc którą tamten będzie mógł okiełznać. Nim jednak rozpoczął pracę nad samym projektem, rozpoczął żmudną i długą pracę nad stworzeniem pierwszego sztucznego daru. Po ofierze z wielu wybitnych, w końcu udało się pomyślnie stworzyć pierwszy sztuczny dar, szybkości.

Projekt "Hazuko" na Natanie oraz konsekwencje tego

Po latach pracy, Kapelusznik postanowił rozpocząć od razu prace nad wszczepieniem mocy w człowieka. Zajęło mu to wiele prób, nim w końcu pomyślnie zaimplementował moc w kimś, zachowując przy tym tej osoby życie. Pomyślnie udało się ujść z życiem z eksperymentu Natanowi, który wówczas był jednym z wielu dzieci, które Kapelusznik brał w ramach interesu z pewnym sierocińcem. Po wszystkim,mężczyzna puścił wolno chłopca, wysyłając go do rodziny zastępczej. Od tamtej pory zaczął go obserwować, w celu obserwacji przebiegu rozwoju daru w nim. Wtedy też Kapelusznik nieumyślnie doprowadził do kolejnego sukcesu - nauczył się, jak można trwale usunąć, bądź uśpić dar, który posiada wybitny.

Powodzenie eksperymentu

Gdy mężczyźnie udało się znaleźć sposób na rozwiązanie wszystkich problemów, jakie do tej pory sprawiał mu eksperyment, postanowił dopełnić swe dzieło. Wykorzystując całe swe doświadczenie, stworzył dar "idealny" - Dar Poznania, który oficjalnie zyskał nazwę "Boski Dar Poznania". Ta moc umożliwiała wybitnemu na zdobycie każdej widzianej z bliska przez niego mocy oraz wiedzę na temat jej podstawowego wykorzystania.

Skutkiem ubocznym tego boskiego genu było zaburzenie emocji obiektu, a w ramach czasu ostatecznie pozbawiając daną osobę z wielu uczuć. Tak samo coraz to większa ilość mocy w wybitnym, stopniowo doprowadzało do amnezji jego wspomnień.

Shun, brat Kapelusznika - po zakończeniu eksperymentu zmienił się nie do poznania. Pomijając przemianę fizyczną, taką jak zmiana barwy włosów i oczu, zmienił się także jego głos i wzrost. Także stał się on niezwykle podatny na wolę jego brata, który od tamtej pory zaczął go wykorzystywać do obserwacji Maxwella oraz jego klasy. Od tamtej pory, Shunowi zostało nadane nowe imię, od projektu - Hazuko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki