FANDOM

Rokushiki - pradawny styl walki, rzadki w obecnych czasach.

Techniki

Geppo

Geppo pozwala użytkownikom skakać po samym powietrzu, pozwalając im pozostać w powietrzu dłużej niż zwykle oraz bezproblemowo dostawać się do wyżej położonych miejsc.

Tekkai

Tekkai utwardza mięśnie użytkownika do poziomu stali, w celu wyzerowania obrażeń od ataków. Możliwe jest jednak złamanie go, lecz potrzebna do tego olbrzymia moc.

Shigan

Shigan to technika walki z bliskiej odległości, w której użytkownik pcha swój palec w cel z bardzo dużą prędkością, zostawiając ślad podobny do rany postrzałowej.

Rankyaku

Rankyaku polega na kopnięciu z dużą szybkością i siłą, wysyłając ostrze ze sprężonego powietrza które może przecinać obiekty oraz bardzo poważnie zranić ludzkie ciało. Siła Rankyaku zależy od rozpędzenia nogi podczas wykonywania kopnięcia.

Soru

Soru pozwala użytkownikowi poruszać się z bardzo dużą prędkością w celu unikania ataków i także atakować z większą prędkością oraz siłą.

Kami-e

Kami-e czyni ciało użytkownika wiotkim w celu uniknięcia wielu ataków oraz unoszenia się jak kartka papieru.

Rokuogan

Rokuogan jest ostateczną oraz najpotężniejszą techniką Rokushiki. Jest dostępna jedynie dla użytkowników, którzy w 100% opanowali wszystkie 6 technik. Polega na tym, że użytkownik układa swoje pięści dokładnie przed swoim celem, oraz wystrzeliwuje z nich niszczycielską falę uderzeniową skierowaną na przód.

Ciekawostki

  • Obecnie na świecie istnieje niewielu użytkowników Rokushiki, a tym bardziej takich, którzy opanowali technikę Rokuogan (prawdopodobnie istnieje tylko jeden taki).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki