FANDOM

Sakarr
Sakarr
Informacje
Imię i nazwisko Sakarr M'ran
Zawód Chąśnik
Wiek 68 lat
Wyznanie Arjanizm

Sakarrreptylion, chąśnik z Meyersagu, były niewolnik.

Wygląd

Sakkar to wysoki na 235 centymetrów potężnej budowy reptylion, uzbrojony w dwa topory, nie nosi zbroi a jedynie pasy z czaszkami pokonanych wrogów. Na plecach ma kołczan pełen oszczepów.

Historia

Sakarr urodził się na ziemiach dawnej Unii Upadłych, od młodości szkolony był na wojownika. Z uwagi na niską wówczas populację reptylionów w owym państwie, nie został skierowany do szkoły reptyliońskiej, lecz szkolono go razem z Orkami. W młodości zapoznał się z rodzajami demonów, a także poznał przedstawicieli wielu ras, orków, elfów i ludzi. Pocżął interesować się magią, między innymi przyzywaniem demonów. Udało mu się nauczyć także podstaw magii burzy. Z czasem jednak, z uwagi na zamknięcie jego szkoły musiał opuścić naukę magii i zająć się tragarstwem. Całymi dniami na plecach nosił ciężkie ładunki złota i srebra z kopalni na niemal niezamieszkanych, południowych śnieżnych wyspach. W czasie apokalipsy schronił się w jednej z jaskiń, gdzie z kilkoma orkami, a także ludźmi, którzy przed apokalipsą pracowali w pół niewolniczej pracy fizycznej założył osadę. Z czasem dotarła tu niewielka ekspedycja w postaci jednego okrętu nieznanych z pochodzenia ludzkich kupców. Sakarr wraz z swą bandą przejął okręt, w szybkim i nagłym ataku stając się kapitanem owego statku. Jego banda zajęła się piractwem, a w krótkim czasie dorobiła się ogromnego majątku. Był właścicielem wielu okrętów, mając pod sobą bandę ponad 600 wojowników, głównie ludzi i orków. W czasie jednej z bitew z chąśnikami jego banda została rozgromiona, a on sam dostał się do niewoli. Spędził w niej niewiele, bowiem jeden z chąśników - Biełowit dostrzegł jego niezwykłe umiejętności i wykupił, a następnie ofiarował wolność w zamian za dołączenie do jego drużyny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki