FANDOM

Silatel
Silatel2 (2)
Informacje
Wiek 150 lat
Rasa Półbóg
Rola Półbóg energii
Status Zamrożony w lodowym grobowcu

Silatel - półbóg energii, były sługa Svantevita, dowódca armii boskiej i obecny sługa Lerd'hisa. Jako jeden z trzech dowódców armii boskiej zajmuje się dowodzeniem lekkozbrojnymi oddziałami strzeleckimi, czyli między innymi magami lodu oraz łucznikami. Obecnie Silatel w raz ze swoją armią oraz Lerd'hisem i Terhatem jest uwięziony pod grubą pokrywą lodu, co uniemożliwia mu dalsze zdobywanie wiedzy i szkolenie swoich umiejętności.

Historia

O Silatelu wiadomo stosunkowo niewiele. Pewne jest, że przez swoje niezwykłe umiejętności manipulacji energią oraz późniejszego opanowania techniki otwierania portali do innych wymiarów stał się postacią niezwykle niebezpieczną dla bogów. Dlatego otrzymał propozycję stania się głównym sługą boga piorunów - Peruna w zamian za rangę półboga. Silatel widząc w tym swoją wielką szansę zgodził się, po czym zaczął eksperymentować ze swoimi mocami przez co stał się niezwykle potężnym magiem. Spędzał całe lata w szlifowaniu swoich umiejętności, aż osiągnął niemalże perfekcje w manipulacji energią oraz tworzeniu portali do innych wymiarów. Gdy Lerd'his stał się nowym sługą Svantevita, Silatel otrzymał ważne zadanie - utworzenie paru portali, które miały umożliwić Lerd'hisowi porwanie Yril. Zadanie przebiegło pomyślnie, za co Lerd'his otrzymał rangę boga, a Silatel ku rozgoryczeniu Peruna został nowym sługą Lerd'hisa oraz dowódcą jego lodowej hordy. Niestety, gdy rządy Svantevita dobiegły końca, musiał on zgodzić się na przymusową hibernację w lodowym grobowcu, gdyż w innym przypadku mogli zostać unicestwieni przez rebeliantów.

Uzbrojenie i umiejętności

Silatel jest ubrany w długi szykowny płaszcz zdobiony klejnotami i kruczymi piórami. Jego główną bronią jest Eteryczny kostur, który potrafi pochłaniać ogromne ilości energii z otoczenia i tworzyć magiczne pociski niszczące każdą żywą istotę z jaką się zetkną. Inną bronią Silatela są przede wszystkim jego zabójcze zaklęcia, które potrafią dziesiątkować całe armie. Za pomocą manipulowanej energii potrafi przebijać nawet najgrubsze pancerze i powalać nawet największych przeciwników. Potrafi również przyzywać eteryczne żywiołaki z czystej energii, które są niezwykle przydatnymi sojusznikami na polu bitwy.

Ciekawostki

  • Silatel jest niezwykle złośliwy i cyniczny. Jego arogancja była powodem wielu kłótni wśród bogów, jednak starali się oni mimo wszystko trzymać z nim przyjazne stosunki, gdyż potrafił w każdej chwili otworzyć portal do ich wymiaru co mogło narobić nie lada kłopotów.
  • Płaszcz Silatela został uszyty według planu znalezionego przez niego w starożytnym grobowcu kruczych magów.
  • Kostur Silatela świetnie nadaje się zarówno do uwalniania zabójczych fal energii jak i do bicia kogoś po łbie.
  • Silatel gdy jest zdenerwowany zaczyna się niezwykle jąkać co jest spowodowane prawdopodobnie pewnymi przeżyciami z dzieciństwa.

Cytaty

Twoja magia na mnie nie działa!

JESTEM WCIELONĄ ŚMIERCIĄ, NISZCZYCIELEM ŚWIATÓW

— Silatel gdy wpada w szał

Pokażę ci prawdziwą definicję czarnoksięstwa

Ja zły? haha możliweee...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki