FANDOM

Tamara
Tamara.png
Informacje
Rasa Człowiek
Wiek 21 lat
Klasa Nekromanta
Miejsce pobytu Invicta

Jest młodą nekromantką pochodzącą z Balmory. Została wygnana z Balmory z powodu jej ojca, który zdradził Morthena i spowodował masakrę niewinnych ludzi. Przeważnie cicha i cyniczna, odzywa się tylko wtedy gdy ma coś wartościowego do powiedzenia. Obecnie podróżuje z swoją przyjaciółką Safaną, która została wyrzucona z armii Morthena za niesubordynację.

Historia

Była wychowywana przez swojego ojca- generała Balmorańskiej armii Zythaara, który zaraził ją swoim chorobliwym zainteresowaniem nieumarłymi i magią śmierci. W wieku 12 lat zaczęła się potajemnie szkolić na nekromantkę pod okiem swojego ojca, gdyż nekromancja była w Balmorze potępiana. Gdy ukończyła 21 lat dotarły do niej straszne wieści, które na zawsze zmieniły jej życie. Zythaar przez swoją zdradę spowodował śmierć niemal 50 tyś niewinnych ludzi, za co został ukarany przez Morthena śmiercią. Tamara musiała uciekać z Balmory, ponieważ obawiała się o swoje życie. Uciekła razem z byłą elitarną arkebuzerką Safaną, która została wyrzucona z armii za swoje sadystyczne zachowania. Zaczęły razem podróżować po świecie do czasu aż Safanie skończyły się pieniądze, wtedy postanowiły pojechać do Invicty aby zarobić robiąc to co umieją najlepiej- zabijaniem potworów.

Nekromania Tamary

Tamara jest chorobliwie zafascynowana śmiercią i nieumarłymi. O wiele lepiej idzie jej walka z istotami żywymi, gdyż ma ogromne opory przed zaatakowaniem żywego trupa. Ta fobia łączy się z jej skrywanym od wielu lat urazem psychicznym, który powoduje u niej straszliwe halucynacje ukazujące ciała zmasakrowanych ludzi przez jej ojca. Tamara po ujrzeniu tych okrutnych scen wpada w obłęd i popada w głęboki stan nekromancji, dzięki któremu jest w stanie zacząć kontrolować wszystkich nieumarłych w pobliżu a nawet wskrzesić nowe marionetki. Efektem ubocznym tej choroby jest fakt, iż Tamara w takim stanie uważa wszystkich ludzi za swoich wrogów, a nieumarłych za członków jej rodziny co może być fatalne w skutkach.

Charakter i umiejętności

Tamara jest zazwyczaj spokojna, cyniczna i dosyć nieprzyjaźnie nastawiona do nieznajomych. Jej ekscentryczne zachowanie jest spowodowane zafascynowaniem śmiercią i nieumarłymi. W wolnych chwilach pogłębia swoją wiedzę za pomocą swojego necronomiconu, dzięki czemu poznaje nowe sztuczki i zaklęcia. Jest ubrana w czarny płaszcz pokryty tajemniczymi symbolami i czaszkami. Stosuje specjalny makijaż, dzięki któremu jest bardzo blada i przypomina nieco trupa. Jej charakterystyczną cechą urody są jej zielone oczy, przez które wielu ludzi myśli że jest wampirem lub upiorem. Tamara dysponuje zaawansowanymi umiejętnościami typowymi dla każdego nekromanty. Zna również sporo innych sztuczek ze swojego Necronomiconu takich jak detonowanie swoich sług albo przeklinanie przeciwników.

Cytaty

Po śmierci wszyscy jesteśmy tacy sami

— Tamara

Krąg egzystencji pozostaje niezmienny. My przeżyjemy a oni zostaną zgładzeni

— Tamara

Ma fioła na punkcie żywych trupów i oczy jakby przedawkowała absynt

— Safana o Tamarze

Więcej z Fandomu

Losowa wiki