FANDOM

Terhat
Terhat
Informacje
Rasa Półbóg
Płeć Mężczyzna
Wiek 115
Stanowisko Dowódca w armii boskiej
Status Zamrożony w lodowym grobowcu

Terhat (zwany również "Lodowym diabłem") - Prawa ręka Lerd'hisa oraz były sługa Svantevita, jest półbogiem tundry. Jako drugi dowódca lodowej hordy Lerd'hisa, zajmuje on się dowodzeniem ciężkozbrojnymi oddziałami, którymi przeprowadza szaleńczą szarżę na wojska przeciwnika. Obecnie razem z swoim panem i Silatelem oraz hordą lodowych wojowników jest zamrożony w lodowym grobowcu i wyczekuje chwili, gdy ponownie będzie mógł przelać krew wrogów Lerd'hisa.

Historia

Terhat był pierworodnym synem wodza nieistniejącego już plemienia berserkerów. Od najmłodszych lat był zmuszony rywalizować o rangę z resztą swoich zazdrosnych braci. Po wielu przeciwnościach losu został w końcu wodzem plemienia okupił to jednak śmiercią swoich 4 braci, których musiał zamordować, gdyż targnęli się na jego życie. Wtedy właśnie Terhat odkrył swoją wrodzoną zdolność do wpadnięcia w straszliwy nordycki szał, w trakcie którego potrafił zniszczyć każdego na swojej drodze. W trakcie pewnej wyprawy on i jego wojacy trafili na Lerd'hisa, który poszukiwał Ajexego. Terhat widząc że ma do czynienia z potężnym wojownikiem wyzwał go na pojedynek co skończyło się dla niego tragicznie, ponieważ Lerd'his po powaleniu go na ziemię opętał jego umysł i stworzył z niego swoją marionetkę, a resztę jego ocalałych ludzi pozmieniał w przerażających lodowych ożywieńców. Lerd'his za pomocą błogosławieństwa Svantevita przepełnił Terhata ogromną mocą nadając mu rangę Półboga, gdyż potrzebował silnego sojusznika. Umysł Terhata po przemianie uległ niestety znacznym zmianom przez co stał się ślepo posłuszny Lerd'hisowi i przyrzekł sobie zniszczyć każdego kto ośmieli się mu przeciwstawić. Terhat został mianowany na dowódcę ciężkozbrojnych berserkerów, którzy za jego rozkazem przeprowadzają straszliwą szarżę na oddziały wroga, która rozbija nawet najsilniejszą formację. Razem z Silatelem są jego najmocniejszymi poplecznikami. Gdy Lerd'his zorientował się że nie mają szans z ogromną armią rebeliantów postanowił zamrozić swoich popleczników razem z sobą i swoją lodową hordą aby uniknąć śmierci. Terhat zamrożony w ogromnym lodowcu wciąż czeka aby ponownie skąpać się we krwi swoich wrogów.

Uzbrojenie

Uzbrojenie Terhata dzieli się na dwa lodowe topory wykute przez starożytnego demonicznego kowala Erhatroka, których siła zwiększa się z każdą pożartą duszą oraz ogromną arktyczną halabardę wykutą z zaczarowanego astralnego lodu, którą potrafił mistrzowsko wyrzynać całe oddziały. Jego pancerz jest również dziełem Erhatroka, niezwykle wytrzymały i pokryty lodowymi kolcami. Nieliczni ludzie, którzy jakimś cudem przetrwali spotkanie z nim twierdzą, że w swojej zbroi wygląda jak diabeł lub jak bestia z lodowców stąd jego przydomek.

Ciekawostki

  • Siła Terhata jest tak ogromna że potrafi wyrywać gołymi rękami kawałki skał i miotać nimi w przeciwnika
  • Terhat uwielbia mordować niemal tak bardzo, jak dobrego grilla
  • Terhat twierdzi że nic nie jest lepszą nauką niż parę połamanych kości
  • Ulubionym alkoholem Terhata jest miód pitny

Cytaty

To będzie RZEŹ!

Mój nowy wizerunek bardzo mi pasuje

Jestem twoim najgorszym koszmarem!

Zgiń jako bohater lub żyj jako tchórz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki