FANDOM

Thunderforce
Informacje
Typ Gildia najemników
Czas istnienia 5 lat
Główna siedziba Noramaki, miasteczko Kosuke
Liczba członków 7
Cel Praca najemna, tropienie smoków
Status Rozwiązana
Przywódca Agsel Vitres

Thunderforce — była to stosunkowo młoda organizacja najemna, znajdująca się na terenach nieopodal miasteczka Kosuke, w Noramaki. Najemnicy w chwilach wolnych oddawali się tropieniu okolicznych smoków, w celach zarobkowych.

Historia

Gildia została utworzona początkowo przez grupkę zaprzyjaźnionych poszukiwaczy przygód, głównie za sprawą luźnej sugestii Vaapa Dasusa. Liderem w niej miał być najbogatszy z całej zgrai, niejaki Ingas Qjry. Obok niego jako zastępcą został Agsel Vitres, który początkowo nie brał pomysłu gildii łowców smoków na poważnie. Dalej z kolei członkami byli: wcześniej wspomniany Vaap Dasus, brat bliźniak Agsela, Fexe Vitres oraz bliźniaczki Lova i Lavi Erken.

Około cztery lat później, do gildii niespodziewanie zawitał gość, Henry Xerioth. Jak się okazało, arventor zamierzał dołączyć do tej gildii w ramach łatwiejszego wytropienia jednego z okolicznych smoków. Ten moment okazał się być nie dość że kluczową chwilą dla historii tej gildii, jak i jeszcze stało się to prawdziwym ewenementem. Mężczyzna szybko wpasował się do klimatu, jaki tam pasował, jednakże już na starcie aktualny lider gildii - Ingas - zaczął paranoicznie podejrzewać Henrego o spisek, że ten niby zamierza odebrać jemu wszystkie przywileje w grupie.

Po roku jednakże nastąpiła rzecz, która zakończyła oficjalną działalność gildii Thunderforce. Był to niespodziewany atak jednego z wyższych smoków, który całkowicie zniszczył budynek organizacji. Większość osób znajdujących się wówczas w nim zmarło, zaś jedynymi osobami z tej gildii, które przeżyły, to był Vaap oraz Henry.[1] Od tamtej pory organizacja jest uznawana za rozwiązaną.

Spis członków

Imię i nazwisko Funkcja
Ingas Qjry (śmierć przez przygniecenie gruzem) Lider, zwyczajna wojownik
Agsel Vitres (śmierć przez przygniecenie gruzem) Lider (później), wojownik
Fexe Vitres (śmierć przez przygniecenie gruzem) Wojownik
Vaap Dasus Czarodziej
Lova Erken (śmierć przez przygniecenie gruzem) Uzdrowicielka
Lavi Erken (śmierć przez przygniecenie gruzem) Łukmistrzyni
Henry Xerioth Wojownik posługujący się magią
  1. Który tymczasem był na zleceniu, przez co nie był w okolicach bazy podczas ataku smoka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki