FANDOM

Turniej Króla Wojowników — turniej, który organizowany jest raz na rok. Składa się z eliminacji, ćwierćfinału, półfinału i finału. Podczas jego trwania jest wyłaniany najlepszy wojownik na świecie, do poprzednich zawodów można było walczyć tylko wręcz.

Przebieg i Miejsce turnieju

Do turnieju zostają wybierani przez specjalną radę utalentowani wojownicy, najczęściej używający magii pasywnej. Dostają oni zaproszenia, które dostarczają im zielone płomienie Asha Crimsona – osobistego strażnika Mistrza Rady. Eliminacje odbywają się w określonych przez radę miejscach, zawodnika kierują do tych miejsc zielone płomyki. Gdy zawodnicy staną naprzeciw siebie w ustalonym miejscu a płomyki wybuchną – rozpoczyna się walka. Trwa ona do czasu gdy przeciwnik będzie niezdolny do walki (czyli martwy bądź nieprzytomny) lub się podda. Walk eliminacyjnych każdy zawodnik ma po trzy. Aby dostać się do ćwierćfinałów trzeba zdobyć co najmniej dwie wygrane. Po eliminacjach reszta walk odbywa się w specjalnej arenie do której są przeteleportowani uczestnicy. Zwycięzca otrzymuje tytuł Króla Wojowników i specjalną nagrodę (artefakt, bogactwo lub potężna broń).

Zasady Turnieju

  1. Walczymy do czasu poddania się, utraty przytomności lub zgonu
  2. Kiedy przeciwnik się podda lub straci przytomność nie wolno go dobijać. Dobicie jest równoznacze z dyskwalifikacją
  3. Dwie przegrane w eliminacjach oznaczają dyskwalifikację
  4. Nie można atakować rady podczas walk ćwierćfinałowych, półfinałowych i finałowych
  5. Wszystkie chwyty dozwolone

Wyniki Ostatniego turnieju

  • Ajexy Xerioth – zwycięzca
  • Klon Kyo – odpadł w finale
  • Zarame – odpadł w półfinałach
  • Kyo LightEmber - odpadł w ćwierćfinałach
  • Bao – odpadł w ćwierćfinałach
  • Xianmei – odpadła w ćwierćfinałach

Więcej z Fandomu

Losowa wiki