FANDOM

Vaap Dasus
Informacje
Rasa Reptylion
Wiek Nieznany
Płeć Mężczyzna
Pochodzenie Noramaki

Vaap Dasus — reptylion. Całe życie mieszka na Noramaki, gdzie dołączył do gildii łowców smoków.

Wygląd

Vaap na co dzień nosi długą, brązową szatę. Swoją głowę węża ukrywa pod kapturem. Nosi przy sobie klasyczny żelazny miecz.

Historia

Któregoś dnia, gdzieś na Noramaki zostało znalezione małe jajko. Człowiek przyniósł je do wioski, gdzie początkowo miano je zjeść. Bezdzietna para rozpoznała, że to jajo reptyliona. Szybko ukradli jajo z zamiarem wychowania go, bo szkoda im było jednego z niewielu przedstawicieli tej rasy na ich wyspie. W czasie gdy Vaap dorastał w rodzinie pojawiła się dziewczynka - przyrodnia siostra Vaapa. Jako że nasiąkł on ludzką kulturą nie był wobec niej agresywny. Reptylion zachowywał się jak człowiek. Jedynym jego problemem było syczenie, które pojawiało się bardzo często (a najczęściej w trakcie wymawiania s). Vaap bardzo lubił czytać książki i kolekcjonuje je do tej pory. Jego największym nabytkiem była bardzo stara księga elfów - jedna z 3 kopii na świecie.
W końcu, któregoś dnia natrafił na dziwną bandę ludzi. Gdy zauważył, że są oni łowcami smoków postanowił się dołączyć z powodu ciągłej nudy w życiu. Od tamtej pory jednym z ważniejszych członków ekipy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki