FANDOM

Vermora
Vermora
Informacje
Płeć Kobieta
Wiek 17 lat
Rasa Człowiek
Rodzina Morthen (ojciec)
Diana (siostra)
Trevor (brat)

Vermora jest przyszłą cesarzową Balmory oraz córką boga wojny – Morthena. Jest główną przedstawicielką jednego z najliczniejszych rodów królewskich na Eller. W wyniku odziedziczenia przez nią tronu została znienawidzona przez resztę rodu. Obecnie przygotwywuje się do koronacji, którą mają asystować członkowie ŁZM na polecenie jej ojca.

Historia

Vermora od dziecka była wyjątkowa. Morthen od małego trenował ją w posługiwaniu się zabójczymi ostrzami, którymi potrafi zadawać straszliwe rany. Od zawsze jej ojciec powtarzał jej, że jest stworzona do wyższych celów. W wieku 15 lat dowiedziała się, że została wytypowana przez ojca na nową cesarzową Balmory. Początkowo był to dla niej szok, gdyż miała bardzo liczne rodzeństwo, jednak po długich rozmowach ze swoim ojcem zrozumiała dlaczego to ona zasiądzie na tronie. Ta sytuacja wywołała ogromną zazdrość i agresję wśród jej rodzeństwa, jednak do czasu aż Morthen pozostawał cesarzem nikt nie ośmielił sprzeciwić się jego woli. 2 lata później została zabrana przez Morthena na oblężenie twierdzy Skarana i walkę w niebiosach w celu podszkolenia jej umiejętności bojowych i dowódczych. Po zwycięstwie w niebiosach Morthen został nowym bogiem wojny i zemsty oraz musiał pozostać w niebiosach co spowodowało utworzenie "Bezwzględnej Siódemki", która po pewnym czasie wyniosła się z Balmory, aby spokojnie spiskować przeciwko Vermorze. Od tamtego momentu Vermora musiała sobie radzić bez jej ojca. Większość członków jej rodu opuściła bez słowa pałac Balmory u przez co Vermora nabrała podejrzeń, że chcą wykonać zamach na jej życie podczas koronacji. Jedynymi członkami jej rodu, którzy pozostali dla niej lojalni jest jej siostra Diana i brat Trevor. Niedawno w wyniku ucieczki Viconii od Bezwzględnej siódemki drużyna ŁZM wyruszyła do Balmory, aby stanowić ochronę nowej cesarzowej przed potencjalnymi zamachowcami. Trevor po wyjawieniu swojej tajemnicy został zamordowany przez Morthena, gdyż został uznany za zagrożenie dla nowej cesarzowej. Koronacja Vermory odbędzie się w dniu rocznicy śmierci jej matki zamordowanej przez Viconię.

Wygląd

Vermora jest stosunkowo wysoką 17 latką z krwistoczerwonymi włosami i oczami, które odziedziczyła po swojej matce. Zazwyczaj jest ubrana w swoją czerwoną cesarską suknię, którą pokrywają tajemnicze runy. Praktycznie zawsze nosi na głowie swoją drogocenną królewską tiarę, którą otrzymała od swojej matki. Ze względu na swoje łagodne rysy twarzy Vermora stosuje specjalny makijaż który powoduje, że jej skóra jest blada przez co wygląda doroślej.

Charakter i umiejętności

Vermora w porównaniu do swojego ojca jest nadzwyczaj opanowana i stara się kontrolować swoje emocje. Morthen nauczył ją bezwzględności i stanowczości w kierowaniu państwem oraz okrucieństwa dla zdrajców, przestępców i wrogów. Od dziecka powtarzał Vermorze, że jest stworzona do wyższych celów oraz że jest o wiele potężniejszach od swojego rodzeństwa. Morthen poddał ją mistrzowskiemu treningowi bojowemu dzięki czemu opanowała do perfekcji władanie swoimi podwójnymi ostrzami. Została również nauczona administracji i dowodzenia wojskiem oraz techniki przesłuchań szpiegów i zamachowców. Wszystko po to, aby dała sobie z tymi czynnościami radę podczas jej rządów. Tak jak większość dzieci Morthena potrafi niezwykle dobrze walczyć, jednak w porównaniu do swojego rodzeństwa ma wiele niespotykanych umiejętności, których w większości jeszcze nie odkryła. Przykładem może być leczenie ran za pomocą zmutowanej krwi, którą potrafi wytwarzać ze zwykłej krwi. Jej żołnierze są dla niej nadzwyczaj lojalni, gdyż zdają sobie sprawę że jest córką Boga wojny i na jej rozkaz mogą zostać zgładzeni. Potrafi również podobnie jak jej siostra Diana manipulować krwią z przeróżnymi skutkami.

Ciekawostki

  • Diana i Vermora są obecnie najmłodszymi przedstawicielkami rodu Morthena.
  • Ze względu na swój charakterystyczny ubiór i wizerunek wielu ludzi z poza Balmory uważa, że Vermora jest wampirzycą.
  • Vermora ma wytatuowany tajemniczy symbol na ramieniu, który może mieć coś wspólnego z jej wyjątkowymi mocami.
  • Vermorze bardzo zależy na Dianie ze względu na to, że jest dla niej bardzo lojalna i jako jedna z nielicznych nie zazdrości jej rangi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki