FANDOM

Wielka Liga Czarodziejska — obecnie największe zgromadzenie czarodziejów z całego Eller. Niegdyś musiała być to tajna organizacja ponieważ magia była zakazana i kojarzona z Azerionem.

Historia

Liga została założona przez ludzkich magów którzy wtedy nie mogli nimi być. Była ona tajna i nikt z zewnątrz nie wiedział co się tam dzieje. We własnym gronie czarodzieje spotykali się i dyskutowali, uczyli się itp. Dopiero w momencie gdy legalizacja magii u innej rasy niż elfickiej zostałą zalegalizowana Liga ujawniła się. Od tamtej pory nominacja do niej jest już tak często spotykana. Nominacje nie są dziedziczne. Każdy mag składa przysięgę że będzie strzegł tajemnic ksiąg do końca swoich dni, a jeśli je ujawni dopadną go i zostanie postawiony przed zgromadzeniem. Obecnie Liga ma wtyki w większości miejsc na Eller poza np. Sonvillier. Od niedawna do grupy mogą należeć również inne rasy niż tylko ludzka.

Cel i działanie

Liga jest zgromadzeniem dla wybitnych osób. Można się w niej uczyć, konsultować oraz tworzyć pewne rzeczy które są tajemnicą. Aby wstąpić do niej należy dostać nominację bez której wstępu do zgromadzenia nie ma. Ostatecznie, każda próba wykradnięcia ksiąg a nawet ich kopi kończy się zazwyczaj osądem a później zesłaniem na wieczność do nicości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki